نسخه چاپی

روایت سردار عراقی از پرتاب محموله‌های تسلیحاتی ارتش آمریكا برای داعش در عراق و سوریه

به گزارش نما - تسنیم نوشت: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: زمانی که تروریست‌ها در سوریه و عراق در حال تسلیم بودند، ایالات متحده با پرتاب محموله‌های تسلیحاتی و تغذیه ای از داعش حمایت کرده‌اند.

سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم کلنگ زنی زورخانه شهرک فجر نزسا، طی سخنانی درباره سخنان سید حسن نصرالله پیرامون حمایت لجستیکی، تسلیحاتی و اطلاعاتی ارتش آمریکا از تروریست‌های تکفیری داعش اظهار داشت: آمریکاییها و رژیم صهیونیستی دشمن ما هستند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان مخالف جمهوری اسلامی و مخالف ارزش‌های ما هستند و دشمن کار اصلی‌اش ضربه زدن است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه استکبار همه تلاش خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است؛ گفت: در هر منطقه‌ای که جمهوری اسلامی حضور دارد، آمریکا به عنوان دشمن جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت تلاش می‌کند تا مسیر مقاومت را سد کند.

سردار عراقی ادامه داد: به برکت خون شهدا، درایت امام و رهبری در هر میدانی که آمریکایی‌ها وارد شده‌اند، متحمل شکست سختی شده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در نبرد با دشمنان تصریح کرد: جمهوری اسلامی در هر میدانی که با دشمن وارد نبرد شده، پیروز شده است.

وی ادامه داد: آمریکا در شرق سوریه یا غرب سوریه و یا در هرمیدانی که وارد شده است، در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده است؛ چرا که راه ما راه حق است و خداوند هم از راه حق حمایت می‌کند.

سردار عراقی با اشاره به اینکه ما نگران دشمنی آمریکا نیستیم، یادآور شد: آمریکا کماکان در همه میادین شکست خورده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی در پاسخ به سوالی پیرامون پرتاب محموله‌های هوایی آمریکا برای تروریست‌های تکفیری -صهیونیستی داعش در استان های دیرالزور،دیاله،صلاح الدین و نینوا عنوان کرد: آمریکایی‌ها با ادعای مخالفت و مبارزه با داعش وارد سوریه و عراق شده‌اند؛ حال آنکه واقعیت با ادعای آمریکایی‌ها متفاوت است.

وی ادامه داد: هر کجا که تروریست‌های تکفیری-صهیونیستی داعش در عراق و سوریه به مشکل خورده‌اند ، آمریکایی‌ها به عنوان اربابان این تروریست‌ها به کمکشان آمده‌اند.

سردار عراقی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که تروریست‌ها در سوریه و عراق در حال تسلیم شدن بودند، ایالات متحده با پرتاب محموله‌های تسلیحاتی و تغذیه‌ای از داعش حمایت کرد. آمریکایی‌ها هر کاری که بتوانند برای حمایت از داعش انجام می‌دهند ؛ چون به خوبی می‌دانند که دشمن داعش، جمهوری اسلامی و محور مقاومت است.

۱۳۹۶/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...