نسخه چاپی

عصبانیت نیمار از داور و تماشاگران مارسی

مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن از عملكرد داور و رفتار تماشاگران مارسی به شدت انتقاد كرد.

به‌ گزارش نما، آس نوشت: مارسی و پاری ‌سن‌ ژرمن یک‌شنبه در لیگ یک فرانسه برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. در این بازی نیمار گلزنی کرد اما نخستین اخراجش را نیز در فرانسه تجربه کرد. مهاجم برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن در دقایق پایانی یک بار با خطای بازیکنان مارسی روبه‌رو شد اما از زمین بلند شد و به حرکتش ادامه‌ داد. با این حال لحظاتی بعد اوکمپوس او را متوقف کرد. نیمار از این اتفاق عصبانی شد و به بازیکن حریف ضربه زد. به همین خاطر داور هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

نیمار دومین کارت زردش را دریافت کرد و مجبور شد زمین را ترک کند. با وجود این که پاری ‌سن‌ ژرمن ۱۰ نفره شد توانست با گلزنی ادینسون کاوانی از شکست فرار کند و بازی را به تساوی بکشاند.

مهاجم برزیلی پس از بازی از رفتار تماشاگران حریف انتقاد کرد و از فدراسیون فوتبال فرانسه خواست که به این موضوع رسیدگی کنند. نیمار گفت‌: آنها هر چیزی را که در دست داشتند به سمت ما پرت می‌کردند. نان باگت، قوطی‌های نوشیدنی و ... را پرت می‌کردند. فوتبال این چنین نیست. نمی‌دانم فدراسیون این حرکت را غیر ورزشی می‌داند یا نه ...

مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن اخراجش را ناعادلانه عنوان کرد و گفت‌: در حالی که پا به توپ بودم روی من خطا شد سپس دوباره از پشت به من ضربه زدند و من را عصبانی کردند. به همین خاطر من برگشتم. ضربه از پشت حرکت زشتی است. در نهایت داور به چیزی که می‌خواست رسید و مرا اخراج کرد. او می‌خواست با این کار جلب توجه کند.

۱۳۹۶/۸/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...