نسخه چاپی

رییس كمیته اخلاق: باید به صورت انقلابی با دخانیات برخورد كنیم

مرتضی تورك در برنامه نود از عملكرد كمیته اخلاق دفاع كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ محرومیت ناگهانی و پر سر و صدای محسن مسلمان و وریا غفوری به دلیل مصرف دخانیات باعث شد تا مرتضی تورک به عنوان رییس کمیته اخلاق روی خط تلفنی برنامه نود بیاید و از احکام صادره دفاع کند.

تورک خصوص حکم محرومیت محسن مسلمان و وریا غفوری گفت:« ما طبق آیین نامه کمیته اخلاق ما دستور موقت داده ایم و هنوز حکمی صادر نکرده ایم چون بررسی ها کامل نشده.»

تورک ادامه داد:« برنامه نود تلاش زیادی برای فرهنگ سازی در خصوص دخانیات کرده اما آیا موثر واقع شده است؟ ما نباید از مسائل جزیی و ریز و بی اخلاقی ها غافل شویم.باید جلوی رفتارهای غیر اخلاقی و غیر ورزشی گرفته شود. باشگاه ها وظیفه دارند با این مسائل برخورد کنند اما کدام باشگاه چنین برخوردی با این ناهنجاری ها می کند؟»

رییس کمیته اخلاق ادامه داد:« کمیته اخلاق در غیاب و ضعف باشگاه ها در برخورد با این ناهنجاری ها، به مسائل ورود می کند. باشگاه ها باید بدانند که نهادی بالاتر از آن ها هم هست.»

تورک در پایان گفت:« کار ما بیشتر ارشادی و تذکر است. اما باید با رفتارهایی مثل مصرف دخانیات به صورت جهادی و انقلابی برخورد شود چون تاثیرات منفی ای بر روی جامعه دارد. ما در بحث های کلانی مثل مدارس فوتبال و مسائل دیگر هم ورود کرده ایم اما همه چیز را رسانه ای نمی کنیم. فردا از بازیکنان خاطی دعوت کرده ایم تا به پرونده شان رسیدگی شود و حکم مربوطه صادر شود.»

۱۳۹۶/۸/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...