نسخه چاپی

ادعای تازه قاتل در دادگاه: در برابر تجاوز توسط دوستم از خودم دفاع كردم

به گزارش نما - اعتماد نوشت:در تاریخ یکم شهریورماه سال ٩٤ خانواده پسر ٢٠ ساله‌ای به نام میلاد به کلانتری ١٧٠ کهریزک مراجعه کردند و از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند.

جست‌وجو براي پيدا كردن ميلاد ادامه داشت تا اينكه چند روز بعد جسدش در حالي كه در قسمت‌هاي مختلف آن ضربه‌هاي عميق چاقو ديده مي‌شد در يكي از جوي‌هاي آب اطراف منطقه كهريزك پيدا شد.

كارآگاهان دادسراي جنايي ناحيه ٢٧ تهران تحقيقات‌شان را آغاز كردند. ماموران يك پسربچه‌اي را يافتند كه وحيد را به عنوان عامل جنايت معرفي كرد.

اين پسربچه به ماموران گفت: «من ديدم كه آن شب پابرهنه به خيابان آمد و كيسه‌اي سنگين راداخل ماشين گذاشت.» تحقيقات بيشتري صورت گرفت و تمامي دوستان مقتول مورد بازجويي قرار گرفتند تا اينكه همه تحقيقات متفق القول به سمت وحيدرفت و او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

اگرچه او در ابتداي تحقيقات هيچ چيزي را نمي‌پذيرفت اما در ادامه مدعي شد مقتول نيت شومي داشته كه او را كشته. او درباره حمل جسد نيز به ماموران گفت: «من پس از كشتن مقتول سريعا جسد را از مغازه خارج كردم و در ماشين گذاشتم و آن را به بيابان‌هاي پشت حرم بردم تا مفقودش كنم و اثري از خودم در زمينه قتل نگذارم.»

وحيد بار ديگر صبح ديروز در جلسه دادگاه به رياست قاضي كيخا و مستشار قاضي مقدم زهرا از خود دفاع كرد.

او درباره اينكه چطور ميلاد را به قتل رسانده، گفت: «من وميلاد با هم رفيق بوديم. شبي كه قتل اتفاق افتاد من به مغازه مرغ فروشي پدرم رفته بودم تا در را قفل كنم و به خانه بروم. اما همين كه وارد مغازه شدم سايه‌اي در تاريكي ديدم كه به من نزديك شد. اول ترسيدم و مي‌خواستم فرار كنم اما نمي‌توانستم مغازه را رها كنم. وقتي سايه نزديكم شد فهميدم ميلاد است. او با چاقو به سمتم حمله كرد و قصد سوءاستفاده اخلاقي از من را داشت. خيلي ترسيده بودم. به او گفتم چه كار داري كه ديدم شلوارش را در آورده است و پي به نيتش بردم. ترسيده بودم و با چاقويي كه در مرغ فروشي بود سريعا به او هجوم بردم و ضرباتي را وارد كردم كه يادم نمي‌آيد به كجاي مقتول خورد و چند ضربه بود. جسدش را در ماشين پدرم گذاشتم و در اطراف كهريزك رها كردم. »

صحبت‌هاي وحيد در حالي مطرح شد كه به گفته پزشكي قانوني ضربه‌هاي چاقو بر حساس‌ترين قسمت‌هاي بدن ميلاد فرود آمده بود.

صبح ديروز اولياي دم ميلاد از ابتداي جلسه براي قاتل درخواست قصاص كردند اين جلسه دادگاه در حالي برگزار شد كه در جلسات قبلي وحيد نيت سوءاستفاده جنسي ميلاد را مطرح نكرده بود و در اين جلسه به زبان آورد. در انتها قضات وارد شور شدند تا براي متهم تصميم‌گيري كنند.

۱۳۹۶/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...