نسخه چاپی

واكنش داور دربی به صحنه مشكوك به اخراج هافبك پرسپولیس

داور دربی هشتاد و پنج ترجیح می‌دهد درباره صحنه‌های جنجالی این دربی پاسخ ندهد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛بیژن حیدری، دربی هشتاد و پنج را قضاوت کرد و البته در پایان بازی مورد اعتراض هر دو طرف قرار گرفت. پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند حرکات روزبه چشمی و میلاد زکی پور و حتی امید ابراهیمی می‌توانست با کارت او همراه باشد و در سمت مقابل نیز استقلالی‌ها اعتقاد به اخراج کمال کامیابی نیا دارند.

حیدری در خصوص قضاوت در این دیدار می‌گوید: همیشه دوست داشتم این دیدار بزرگ را داوری کنم و خوشحالم که برای قضاوت آن به من اعتماد شد.

او در مورد جو شکل گرفته درباره او بعد از این بازی گفت: کارشناسان داوری باید در مورد قضاوتم نظر بدهند و به شخصه تمام تلاشم را به کار بردم تا بهترین تصمیمات را بگیرم.

حیدری در مورد صحنه‌های بحث برانگیز این بازی گفت: من نمی‌خواهم درباره صحنه‌های بازی حرف بزنم و این حق را ندارم و بهتر است کارشناسان درباره آن نظر بدهند. اما در مورد صحنه‌ای که حرف و حدیث درباره آن شکل گرفته و معتقدند کمال باید اخراج می‌شد، باید بگویم که ابتدا ربیع خواه امید ابراهیمی را با دست شارژ کرد و خطا گرفتم و بعد از آن هم کامیابی نیا تکل رفت. نمی‌توانستم در آن صحنه به هر دو بازیکن کارت بدهم و ربیع خواه جریمه شد.


۱۳۹۶/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...