نسخه چاپی

تغییر در بزرگترین بازار هواپیمایی تا ۵ سال آینده

چین در حال پیشی گرفتن از آمریكا در بازار حمل و نقل هوایی طی ۵ سال آینده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی در تازه ترین پیش بینی انتظارات خود را به عنوان بزرگترین بازار حمل و نقل هوایی از اروپا و آمریکا تغییر داد.

گروه صنعت ایرلاین های جهانی پیش بینی می کند ۷.۸ میلیارد مسافر در سال ۲۰۳۶ سفر خواهند کرد. این آمار حدود دو برابر ۴ میلیارد مسافری است که برای امسال پیش بینی شده است.

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی که روز پنج شنبه پیش بینی خود را منتشر کرد،اعلام کرده که، انتظار می رود نیمی از مسافرانی که تا ۲۰ سال آینده سفر می کنند، در آسیا زندگی کنند. این انجمن تغییرات اساسی را در دو دهه احیر پیش بینی می‌کند و معتقد بزرگترین اتفاق در پنج سال آینده رخ می دهد.

چین، آمریکا را تا سال ۲۰۲۰ به عنوان بزرگترین بازار هواپیمایی جایگزین خواهد کرد. بازار هواپیمایی شامل ترافیک هوایی بین کشورها نیز می شود. ایرلاین های چینی در سال های اخیر به شدت پیشرفت داشتند. به زوری که ایرچاینا و ایرلاین هینان در هفته اخیر ۳ مسیر دیگر برای آمریکا را ایجاد کردند.

براساس پیش بینی این انجمن، بازار هواپیمایی برتانیا که در حال حاضر سومین بازار جهان است تا سال ۲۰۲۵ به پنجمین افت پیدا می کند و رتبه کشور هند ارتقا پیدا خواهد کرد. تا ۲۰۳۰ نیز کشور اندونزی از بریتانیا رتبه بهتری را در بازار از آن خود خواهد کرد.

بویینگ اعلام کرده است که چین حدود ۷ هزار و ۲۰۰ هواپیمای جدید به ارزش یک هزار میلیارد دلار در آینده نیاز دارد.

۱۳۹۶/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...