نسخه چاپی

لغو 2 پرواز فرودگاه آبادان در پی گرد و غبار

معاون فرودگاه آبادان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار، گفت: در حال حاضر دید در فرودگاه آبادان 200 متر است و اگر شرایط به همین شكل ادامه پیدا كند، احتمال لغو سایر پروازهای ورودی و خروجی به آبادان وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: معاون فرودگاه آبادان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار، گفت: در حال حاضر دید در فرودگاه آبادان 200 متر است و اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، احتمال لغو سایر پروازهای ورودی و خروجی به آبادان وجود دارد.

احسان الواری نژاد، اظهار کرد: امروز تاکنون دو پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه آبادان به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار کنسل شده و در خصوص سایر پروازها با توجه به آنکه زمان آن‌ها فرا نرسیده، هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: تاکنون فقط پرواز شماره 7105 هواپیمایی کیش ایر در ساعت 8.20 دقیقه از تهران به مقصد آبادان و پرواز شماره 7104 از آبادان به مقصد تهران به دلیل شرایط نامناسب جوی و وجود پدیده گرد و غبار لغو شده است.

الواری نژاد با بیان این‌که در حال حاضر دید در فرودگاه آبادان 200 متر است، تصریح کرد: برای پرواز در فرودگاه آبادان به دید حدود 2هزار متر نیاز است و اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، احتمال لغو سایر پروازهای ورودی و خروجی به آبادان وجود دارد.

معاون فرودگاه آبادان خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی‌های هواشناسی وضعیت تا عصر امروز به همین شکل ادامه دارد اما شرکت‌های هواپیمایی تاکنون درباره سایر پروازها هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند.

۱۳۹۶/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...