نسخه چاپی

پلیس بازنشسته را كلاهبردارها گروگان گرفتند

به گزارش نما - ایران نوشت:مأمور بازنشسته که قصد خرید خودرو قسطی برای پسرش داشت، به سراغ آگهی‌های روزنامه رفت تا بتواند خودرو موردنظرش را با شرایط مناسب خریداری کند.

سرانجام محلی را پیدا کرد که آگهی فروش خودرو با شرایط ویژه را منتشر کرده بود. بعد از تماس تلفنی با یکی ازکارکنان دفتر، به توافق اولیه رسید و قرار شد با چک تضمینی بانکی به مبلغ 40 میلیون تومان برای تحویل خودرو مراجعه کند.روز بعد نیز همراه پسرش به دفتر موردنظر مراجعه کردند اما با 6 مرد روبه‌رو شدند. آنها با زور و تهدید، پدر و پسر را داخل اتاقی انداختند و 3 نفر از آنها با چک تضمینی به بانک رفتند تا پول را وصول کنند.

بعد از چند ساعت پدر و پسر وقتی احساس کردند کسی داخل دفتر نیست با شکستن قفل در، پا به فرار گذاشتند و خود را به پلیس رساندند.پس از طرح شکایت پلیس بازنشسته و پسرش، مأموران آگاهی برای کشف ردپای آدم‌ربایان به بانکی که چک تضمینی در آن وصول شده بود رفتند.

با بررسی تصاویر دوربین‌های بانک، چهره سه متهم را شناسایی کردند و آنها را به دام انداختند اما سه نفر دیگر هنوز فراری هستند.در بررسی‌های پلیسی مشخص شد این 6 نفر دفتر مورد نظر را برای یک هفته با مبلغی ناچیز و فقط به خاطر کلاهبرداری اجاره کرده بودند.پرونده تبهکاران درحالی ازسوی بازپرس شعبه نهم دادگاه جنایی تهران تحت رسیدگی قراردارد که متهمان دستگیرشده تاکنون تنها به همین یک فقره گروگانگیری و کلاهبرداری اشاره کرده‌اند.با این حال پلیس در حال بررسی‌های بیشتر برای روشن شدن جرایم احتمالی دیگر از سوی متهمان است.

۱۳۹۶/۹/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...