نسخه چاپی

حكم جالب برای شكارچی جوجه تیغی

مدیركل حفاظت محیط زیست استان كهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمین شكار 2قلاده جوجه تیغی به چاپ 14متر بنر با موضوع ارزش حیوانات درحیات وحش كهگیلویه و بویراحمد محكوم شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمین شکار 2قلاده جوجه تیغی به چاپ 14متر بنر با موضوع ارزش حیوانات درحیات وحش کهگیلویه و بویراحمد محکوم شدند.

سید اسدالله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: این متهمین فرصت دارند با هماهنگی اجرای احکام کیفری حداکثر ظرف مدت یک ماه 7عدد بنر به طول 2 و عرض1متر در میادین شهر قلعه رئیسی نصب کند.

وی بیان کرد: در استان با تعاملات خوب و قابل قبولی که با مراجع انتظامی و قضایی ایجاد شده، مامورین نیروی انتظامی پاسگاه کوشک قلعه رئیسی به 2 نفر متخلف برخورد می کنند که بوسیله 3 قلاده سگ آموزش دیده، 2قلاده جوجه تیغی شکار و به مقصد برازجان استان بوشهر در حرکت بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای متخلفین پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که درادامه رسیدگی متهمین به شکار 2 قلاده جوجه تیغی محکوم می شوند.

هاشمی ضمن تشکر ویژه از توجه دادیار محترم شعبه اول دادگاه عمومی بخش چاروسا به مقوله حفظ و اهمیت محیط زیست گفت: متهمین به 18میلیون ریال جریمه کیفری و چاپ 7 عدد بنر به طول 2 متر وعرض یک متر با مضامین ارزش حیوانات درحیات وحش و فتوای مراجع عالیقدر کشور در مورد احکام شرعی خوردن گوشت جوجه تیغی، چاپ و در سطح شهر قلعه رئیسی و مکانهای پرتردد نصب کند.

۱۳۹۶/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...