نسخه چاپی

۳۱ شكارچی غیرمجاز در زنجان دستگیر شد

عکس خبري -?? شکارچي غيرمجاز در زنجان دستگير شد

فرمانده یگان حفاظت اداره كل محیط زیست استان زنجان از دستگیری ۳۱ شكارچی غیرمجاز در زنجان خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست استان زنجان در دستور كار قرار دارد.

به گزارش نما، اسماعیل قلی زاده، گفت: در شهریور ماه امسال ۳۱ شکارچی غیر مجاز در این استان دستگیر شده که از این تعداد ۲ نفر غیر بومی است؛ از این افراد ۷ قبضه اسلحه مجاز و پنج اسلحه غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

وی بابیان اینکه در این مدت تعداد ۲۰ فقره تخلف کشف و ضبط شد، افزود: پرونده متخلفان دستگیر شده به همراه مستندات برای رسیدگی قانونی به مراجع قضایی استان تحویل داده شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست در دستور کار قرار دارد گفت: طی هفته گذشته دو نفر متخلف بومی که در حال صید غیر مجاز ماهی در سد گلابر بودند دستگیر شدند.

قلی زاده با اشاره به اینکه از آن‌ها ۱۳ قطعه ماهی به همراه ادوات صید از قبیل چهار عدد لنسر و یک عدد تورک کشف و ضبط شد افزود: پرونده این متخلفان به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته یک مورد سازه زنده گیری پرندگان شکاری در بخش چورزق شهرستان طارم کشف و تخریب شد، ادامه داد: همچنین مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان نسبت به جمع آوری سه رشته تور به همراه ادوات دیگر اقدام کردند.
مهر

۱۳۹۹/۷/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...