نسخه چاپی

بادامچیان : سؤال از رئیس‌جمهور حق نمایندگان است

عکس خبري -بادامچيان : سؤال از رئيس‌جمهور حق نمايندگان است

هفته نامه شما نوشت:

اسدالله بادامچیان درباره حضور حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 اظهار داشت: مؤتلفه برنامه ویژه‌ای برای انتخابات 92 دارد.
وی افزود: در انتخابات پیش‌رو از نامزدی حمایت می‌کنیم که برنامه داشته باشد و بتواند دلیل حضور خود در این عرصه را به وضوح توضیح دهد، نمایندگانی مدنظر ما هستند که حرف برای گفتن داشته باشند و به یک معنا بتوانند پاسخ مردم را بدهند.
وی همچنین درخصوص طرح سؤال از رئیس‌جمهور نیز بیان داشت: معتقدم که سؤال از رئیس‌جمهور حق نمایندگان است و این حقی است که قانون به آنها داده است و می‌توانند از آن استفاده کنند.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی همچنین درباره شرایط سیاسی کشور و انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: ما در یک نبرد دیرینه با استکبار جهانی قرار داریم و اکنون به مراحل آخر این نبردها رسیده‌ایم و آنها نتوانسته‌اند ایران را از پیشرفت باز دارند و کشورمان را به خاطر تحریم‌ها فلج کنند. بادامچیان با بیان اینکه این تحریم‌ها درگذشته هم بوده و امروز فقط تشدید شده است تصریح کرد: تحریم‌ها باعث شده که کشور ما استقلال خود را حفظ کند و هیچگاه حاضر به تسلیم و سازش نشود چراکه اگر قرار باشد ما تسلیم شویم آنها فشار را بیشتر می‌کنند لذا ما چاره‌ای جز مقاومت نداریم.
وی درخصوص لزوم ثبات و آرامش سیاسی خاطرنشان کرد: مؤتلفه به عنوان یک حزب هیچگاه عامل تنش‌زایی در کشور نبوده و همیشه راهکارهای خود را در سه سطح سری، محرمانه و خصوصی مطرح کرده است.
بادامچیان ادامه داد: مؤتلفه گاهی با رئیس دولت بحث‌هایی را مطرح می‌کند که مصلحت نیست در سطح جامعه پخش شود و ما همواره در مسائل اقتصادی به رهبر معظم انقلاب و مسئولان نامه نوشته‌ایم.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه درخصوص دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی گفت: ما با ایشان درباره انتخابات دیدار داشته‌ایم و بعد از این هم دیدار خواهیم داشت.
وی همچنین تأکید کرد: ما همچون سال های گذشته با جامعتین به انتخابات ورود می کنیم.

۱۳۹۱/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...