نسخه چاپی

قتل فجیع در یك رستوران پایتخت

عکس خبري -قتل فجيع در يک رستوران پايتخت

سرآشپز یكی از رستوران های جنوب تهران در جریان امرو نهی به كارگر رستوران و در جریان یك درگیری با چاقوق آشپزخانه به قتل رسید.

به گزارش نما ،ساعت ۵:۳۰ عصر روز یک‌شنبه ۲۰‌بهمن‌ماه قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۱۳ بازار از قتل مرد جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه که رستورانی در جنوب تهران است با جسد مرد ۳۰‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که با اصابت کارد آشپزخانه به کام مرگ رفته بود.


نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول سرآشپز رستوران است که دقایقی قبل در درگیری با کارگر ۴۳‌ساله رستوران به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد مأموران کلانتری در همان لحظه حادثه قاتل را بازداشت کرده‌اند.


یکی از مأموران به بازپرس جنایی گفت: در حال گشت زنی بودیم که دیدیم افراد زیادی جلوی رستوران تجمع کرده‌اند. بلافاصله به طرف رستوران رفتیم که با جسد غرق در خون سرآشپز روبه‌رو شدیم که فهمیدیم با ضربه چاقوی کارگر ۴۳‌ساله رستوران به قتل رسیده‌است. بنابراین قاتل را بازداشت کردیم و موضوع را به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خبر دادیم.



قاتل پس از دستگیری با اظهار پشیمانی به قتل مرد جوان اعتراف کرد و در ادعایی گفت: من سه‌ماه قبل در این رستوران استخدام شدم و سرآشپز هم یک‌ماه قبل در این رستوران شروع به کار کرد. او همیشه به من امر و نهی می‌کرد و دستور می‌داد و به همین خاطر ما با هم اختلاف داشتیم. لحظه حادثه به خاطر ظرف شستن داخل آشپزخانه با هم مشاجره لفظی کردیم و بعد درگیری ما به داخل رستوران و در ادامه هم به بیرون از رستوران کشید. وقتی درگیری ما بالا گرفت با کارد آشپزخانه‌ای که همراه داشتم ضربه‌ای به طرفش پرتاب کردم که او خونین نقش بر زمین شد. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم، متهم به دستور قاضی دشتبان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.


روزنامه جوان

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...