نسخه چاپی

دهها تروریست مسلح كشته شدند/ انهدام 30 خودروی حامل سلاح

كشته شدن دهها تروریست مسلح در ادامه عملیات نیروهای ارتش در برخی مناطق سوریه برای پاكسازی این مناطق و انهدام 30 خودرو كه برای حمل سلاح و مهمات به كار می رفت، از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش مهر، منابع سوری از ادامه عملیات ارتش و دیگر نیروهای مسلح سوریه برای پاکسازی برخی مناطق از وجود گروههای مسلح خبر دادند.

ادامه پیگرد تروریستها و کشته شدن دهها نفر در دیرالزور و حلب و حومه دمشق

یک واحد از نیروهای مسلح سوریه در درگیری با بازمانده های گروههای مسلح در محله ها و اطراف شهر حرستا، شماری از آنها را به هلاکت رساندند.
در این درگیری، برخی از خطرناک ترین تروریستهای وابسته به گروه موسوم به لواء فتح الاسلام کشته شدند.

در محله التضامن دمشق هم، نیروهای مسلح سوریه با یک گروه تروریستی درگیر شدند که طی آن تعداد زیادی از اعضای این گروه کشته و سلاحها و مهمات آنها ضبط شد.

همچنین یک واحد از نیروهای مسلح سوریه با یک گروه تروریستی در منطقه حجیره حومه دمشق درگیر شدند و تمام اعضای این گروه که به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و حمله به آنها دست می زدند، کشته شدند.

یک منبع مسئول به سانا گفت در این درگیری، سرکرده گروه تروریستی موسم به احرار الجولان به نام خالد العجرمی و یک تروریست فلسطینی الاصل به نام محمد دخل الله کشته شدند.

در دیرالزور، شماری از افراد مسلح که به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و خرابکاری و سرقت دست می زدند، در عملیات نیروهای مسلح سوریه به هلاکت رسیدند.

تلفات سنگین تروریستها در شهر البوکمال و دیرالزور

در حملات نیروهای مسلح سوریه به محل تجمع تروریستها در شهر البوکمال، شماری از آنها کشته و زخمی شدند، در محله العرضی شهر دیرالزور، تعداد زیادی از تروریستها در درگیری با نیروهای مسلح سوریه کشته شدند، در محله الجبیله هم، درگیری نیروهای مسلح سوریه و تروریستها به کشته و زخمی شدن شماری از این افراد منجر شد.

در شهر حلب و حومه آن، شمار زیادی از تروریستهای مسلح در عملیات نیروهای مسلح سوریه کشته و 30 دستگاه خودرو که برای حمل سلاح و مهمات به کار می رفت، منهدم شد.

متلاشی شدن مخفیگاههای تروریستها و انهدام تجهیزات جنگی آنها در محله الطارمه شهر حارم، انفجار بمب کارگذاشته شده از سوی تروریستها در جاده اریحا -سراقب و خنثی شدن سه بمب در جاده ادلب المسطومه در حومه ادلب از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

منابع سوری همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از تروریستها در خلال عملیات پاکسازی برخی مناطق حمص و حومه آن، تیراندازی تروریستها به یک اتوبوس مسافربری در جاده حمص مصیاف و زخمی شدن چندین غیرنظامی خبر دادند.

۱۳۹۱/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...