نسخه چاپی

دلیل جابجایی مبهم و بی سر و صدای خزانه دار كمیته پارالمپیك چه بود؟

عکس خبري -دليل جابجايي مبهم و بي سر و صداي خزانه دار کميته پارالمپيک چه بود؟

تغییر ناگهانی خزانه دار كمیته ملی پارالمپیك پرسش های تازه ای را به همراه داشت.

به گزارش نما، هفته گذشته خبر تغییر خزانه داری کمیته پارالمپیک رسانه ای شد. کمیته ملی پارالمپیک در خبری اعلام کرد: «به دنبال استعفای خزانه دار سابق کمیته ملی پارالمپیک و بنا به پیشنهاد ریاست کمیته و تصویب هیات اجرایی، حمیدرضا غریب به عنوان سرپرست خزانه داری کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد. شهرام منکرسی نیز به عنوان مدیر طرح و برنامه این کمیته منصوب و معرفی شد.»

پست خزانه داری یکی از سمت های کلیدی و مهم در تشکیلات ورزشی محسوب می شود و استعفای شهرام منکرسی یکی از مدیران دیرپا و قدیمی عرصه ورزش آن هم در سال منتهی به المپیک عجیب و غیرمنتظره به نظر می رسید.

این تغییر پرسش های تازه ای را مطرح کرده؛ چرا منکرسی که به تازگی وارد کمیته ملی پارالمپیک شده، به یک باره و ناگهانی استعفا می کند و جایش را به فردی دیگر می سپارد؟ چه چیزی باعث شد تا این همکاری به این سرعت به بن بست بخورد؟ چه در پس پرده اتفاق افتاده که این تحول ناگهانی روی دهد؟

در این میان برخی از شنیده ها از اختلافات منکرسی با مدیران کمیته پارالمپیک حکایت دارند و سکوت کمیته نیز به این شایعات دامن زده. با این وجود هادی رضایی دبیرکل کمیته پارالمپیک درباره این تغییر گفت: تغییرات در سازمان ها و نهادها یک امر طبیعی است و همیشه انجام می شود. کمیته پارالمپیک نیز از این قاعده مستنثنی نیست. درباره بحث تغییر خزانه دار دلایل سازمانی وجود دارد. منکرسی استخدام وزارت ورزش و جوانان است و 30 سال خدمت خود را پر کرده و بازنشسته است و منتظر اعلام حکم آن هستیم البته با توجه به جایگاه کارشناسی می تواند 5 سال دیگر به درخواست نهاد استخدامی یعنی وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را ادامه دهد. با توجه به این شرایط او خودش اعلام آمادگی کرد تا این پست را واگذار کند.

بیشتر بخوانید:
خسروی‌وفا: تعویق پارالمپیک برای ما فرصت بود

وی درباره حضور منکرسی در پست طرح و برنامه افزود: منکرسی مدیر طرح و برنامه کمیته بوده و مامور به خدمت به پارالمپیک شده و از همین رو به پست سازمانی خود بازگشته که در طول این سالها خالی بوده است.

دبیر کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به پست خزانه داری کمیته پارالمپیک تاکید کرد: این پست باید در مجمع عمومی به رای گذاشته شده و انتخابی است. فعلا برای ادامه کارها سرپرست انتخاب شده تا خلایی بوجود نیاید و کارها زمین نماند. به پیشنهاد خسروی وفا کارمند امور مالی که با شرایط آشنایی دارد به عنوان سرپرست انتخاب شده تا برگزاری مجمع این مسئولیت را انجام دهد اما تا سه ماه آینده باید کاندیداهای خزانه داری کمیته پارالمپیک برای انتخابات ثبت نام کنند تا فرآیند انتخابات انجام شود.

برخی شنیده ها از دلخوری منکرسی به دلیل پاره ای اختلافات خبر می دهد و همین دلیل اصلی جدایی وی عنوان می شود اما رضایی در این باره گفت: من شنیده ها را تایید نمی کنم. این صحبت ها همیشه بعد از هر تغییری شنیده می شود. البته که در هر کاری اختلاف سلیقه و اختلاف نظر بین افراد یک مجموعه وجود دارد که امری طبیعی است و ما نباید توجهی به حواشی داشته باشیم.

منکرسی در بحث طرح و برنامه ریزی توانمند است و تخصص دارد و حالا پست کلیدی را در اختیار گرفته خالی بود. قطعا اگر اختلافی وجود داشت این انتصاب انجام نمی شد. او به جایی رفته که حضورش قطعا مفید و موثر است و کمک خواهد کرد.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...