نسخه چاپی

بازگشت خوش‌خبر به تیم ملی

عکس خبري -بازگشت خوش‌خبر به تيم ملي

رئیس فدراسیون والیبال در حكمی «امیر خوش‌خبر» را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال مردان ایران منصوب كرد.

به گزارش نما، محمدرضا داورزنی در حکمی امیر خوش‌خبر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال مردان ایران منصوب کرد.

خوش خبر از سال ۱۳۸۵ فعالیت در والیبال را از باشگاه صنام آغاز کرد و در همان سال نیز به عنوان سرپرست تیم ملی مردان ایران انتخاب شد. وی در این مدت ۱۶ سال در تمامی رویدادهای آسیایی و جهانی مردان والیبال ایران را به عنوان سرپرست تیم ملی همراهی و افتخارات متعددی در این مدت کسب کرده است.

خوش خبر دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و سابقه ۲۷ سال کار در وزارت ورزش و جوانان فعلی و سازمان تربیت بدنی قبلی را دارد.

جلسه کمیته مالی آسیا با حضور اسلامی برگزار شد

نشست سالانه کمیته مالی کنفدراسیون والیبال آسیا که اوایل هر سال میلادی برگزار می‌شود، امسال با حضور عضو ایرانی برای دومین سال متوالی به صورت آنلاین برگزار شد.

بازگشت خوش‌خبر به تیم ملی

این جلسه با حضور کیاتیپونگ دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا و به ریاست چای یی چینی برگزار شد. همه اعضا در این جلسه حضور داشتند و مباحثی پیرامون بررسی بودجه مالی سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ و تغییرات احتمالی آن مطرح شد. مصوبات مالی این جلسه در هیات رئیسه بررسی و در صورت موافقت به تصویب نهایی خواهد رسید.

جریمه‌های مالی برخی از کشورهای آسیایی نیز یکی دیگر از مباحث این نشست بود که نماینده ایران پیشنهاد تخفیف و بخشودگی جرایم در صورت قبول میزبانی و توسعه والیبال در مناطق مذکور را به آسیا داد که با استقبال سایر اعضا روبرو شد.

جیهاد از بحرین که به عنوان بازرس داخلی آسیا در این کمیته عضویت دارد، از دپارتمان مالی آسیا تقاضا کرد هزینه‌های AVC را علاوه بر حقوق کارکنان به صورت گزارشی مکتوب به این کمیته تحویل دهند که مورد موافقت دبیرکل قرار گرفت.

در پایان دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار امیدواری کرد که با رفع محدودیت‌های کرونایی، جلسه بعدی به صورت حضوری در مقر کنفدراسیون والیبال آسیا در کشور تایلند برگزار شود.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...