نسخه چاپی

قتل شوهر با همدستی پسرخاله

عکس خبري - قتل شوهر با همدستي پسرخاله

زن جوان كه متهم است با همدستی پسرخاله‌اش، شوهر خود را كشته در دادگاه ادعا كرد نقشی در قتل نداشته است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۶ تیر ۹۵ خودروی سمندی که در آتش سوخته بود در کمربندی فیروزآباد ورامین در حالی کشف شد که راننده خودرو نیز به قتل رسیده و در خودرو سوخته بود.
در همان حال زن جوانی به نام فرناز که پیش از کشف جسد، ناپدید شدن همسرش را اطلاع داده بود، هویت جسد سوخته را تایید کرد و تحقیقات برای رازگشایی قتل شوهر فرناز آغاز شد. در بررسی‌ها مشخص شد قبل از قتل، فرناز با پسرخاله خود پیامک‌های مشکوکی رد و بدل کرده بوده و پسرخاله فرناز به نام پیمان دستگیر شد و پرده از راز جنایت هولناک برداشت و به قتل شوهر دختر خاله خود اعتراف و ادعا کرد برای نجات فرناز از آزار همسرش اقدام به قتل کرده است.
با توجه به این‌که شواهد نشان می‌داد فرناز با پیمان در ارتباط بوده، زن جوان به اتهام همدستی با پسرخاله‌اش در قتل شوهرش بازداشت شد و روز گذشته متهمان در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفتند. اولیای دم تقاضای قصاص کردند و پیمان در دفاعیات خود ماجرای قتل را این‌طور شرح داد: «اتهامم را قبول دارم. فرناز به من گفته بود همسرش او را اذیت می‌کند و از ترس این‌که به او و دو دخترش آسیبی نزند از او طلاق نمی‌گرفت. شب حادثه خانه فرناز بودم و مشروب خورده بودم. از همسرش خواستم مرا به خانه‌مان برساند، اما در راه برای کمک به فرناز چند ضربه به همسرش زدم و او را به قتل رساندم. بعد هم جسد را همراه خودرو در بیابان‌های اطراف ورامین آتش زدم.»
فرناز هم در دفاع از اتهام معاونت در قتل عمد و رابطه نامشروع با پیمان گفت: «اتهامم را قبول ندارم. پیمان چند بار به من ابراز علاقه کرده بود، اما رابطه‌ای بین ما نبود. من از نقشه او برای قتل همسرم بی اطلاع بودم.»
قضات دادگاه سپس برای صدور رای وارد شور شدند.
منبع: جام جم

۱۳۹۹/۳/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...