نسخه چاپی

اختصاصی نما:

آقای خوئینی‌ها! مقصر اصلی وضعیت كشور شما و دوستانتان هستید

عکس خبري - آقاي خوئيني‌ها! مقصر اصلي وضعيت کشور شما و دوستانتان هستيد

خوئینی‌ها در نامه ی خود از بی‌اعتمادی مردم به نظام ابراز نگرانی كرده‌ و این موضوع را متوجه مسئولان عالی كشور می داند این در حالی است كه هر خواننده عاقلی می‌داند علت این مشكلات، رئیس‌جمهور و دولتی است كه طی دو دوره موردحمایت تمام‌قد او و جریان سیاسی‌اش قرار داشته است.

شیما احمدی- موسوی‌خوئینی‌ها مرد همیشه در سایه اصلاحات واز اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و دادستان اوائل انقلاب دیروز در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب از مشکلات کشور سخن گفت. خوئینی‌ها در نامه ی خود از بی‌اعتمادی مردم به نظام ابراز نگرانی کرده‌ و این موضوع را متوجه مسئولان عالی کشور می داند این در حالی است که هر خواننده عاقلی می‌داند علت این مشکلات، رئیس‌جمهور و دولتی است که طی دو دوره موردحمایت تمام‌قد او و جریان سیاسی‌اش قرار داشته است.
خوئینی‌ها که گویا نسبت به حمایت از باعث‌وبانی مشکلات موجود پشیمان شده و به اشتباهش معترف است به‌جای عذرخواهی از مردم، فرافکنانه نسبت به مشکلات هشدار داده است در واقع این نامه بیشتر به یک نوع عقده گشایی سیاسی شبیه است تا رسیدگی به درد مردم.
شاید شخصیت و سوابق موسوی خوئینی ها برای نسل فعلی ناشناخته باشد، ایشان از انقلابیون دوآتشه و با تفکر چپ است که از بانیان اصلی تسخیر لانه ی جاسوسی توسط دانشجویان خط امام بوده است که البته امروز رفیقان هم حزبی او را بخاطر این امر شماتت کرده و بدان اعتراض دارند و ریشه ی اصلی بدبختی های کشور را در آن می دانند هرچند تسخیر لانه ی جاسوسی هنوز هم مورد تایید انقلابیون خط امام و رهبری است، بنابراین برای کسانی که هم رهبر انقلاب را می‌شناسند و هم موسوی‌خوئینی‌ها، و تغییر شیفت و گردش سیاسی‌اش از چپ به راست لیبرال‌سرمایه‌داری را، و هم کم‌وبیش با سیر تحولات اجتماعی و سیاسی ایران در طی چهار دهه گذشته آشنا هستند، نامه‌نگاری آقای خوئینی‌ها و آدرس غلط دادن او در ارتباط با ریشه‌یابی مشکلات امروز برایشان تعجب آور نیست. جالب اسنت که بدانید آقای خوئینی ها در سه دهه حاکمیت تفکر اصلاحات بر کشور مسئولیت داشته و باید به ایشان یاد آور شد که وضعیت امروز کشور معلول نگاه سیاسی شما و دوستان شماست و اگر نبود مدیریت مقام معظم رهبری امروز خبری از این‌همه دستاورد در حوزه‌هایی چون نفوذ منطقه‌ای، توانمندی‌های موشکی، هسته‌ای و صدها رهاورد نگاه ناب انقلابی دیگر وجود نداشت.
بننظر میرسد جریان اصلاحات پس از شکست های پی در پی در مناصب اجرایی گذشته، درصدد پاک کردن صورت مسئله و فرار از پاسخگویی به عملکرد خویش است. این جریان بر اساس تقسیم‌کاری سیاسی، درصدد فرافکنی مسئولیت‌ها و انداختن مشکلات به دوش نظام و تبرئه و تطهیر خود هستند. این رویه همیشگی آن‌هاست؛ اصلاحات هیچ‌گاه مسئولیت کارهایش را بر عهده نگرفته است

۱۳۹۹/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...