نسخه چاپی

محكومیت منتشركننده خبر بازداشت دادستان سابق تهران

عکس خبري -محکوميت منتشرکننده خبر بازداشت دادستان سابق تهران

منتشركننده خبر بازداشت دادستان سابق تهران محكوم شد.

به گزارش نما، عباس جعفری دولت آبادی دادستان سابق تهران اعلام کرد: فردی که در مردادماه سال گذشته خبر کذب بازداشت اینجانب را منتشر کرده بود به مجازات جزای نقدی محکوم شد.

وی با اعلام این خبر افزود: در پی طرح شکایت علیه انتشار دهنده این خبر کذب و محکومیت متهم در شعبه 1057 دادگاه کیفری کارکنان دولت و اعتراض محکوم‌علیه به حکم صادره، شعبه 69 دادگاه تجدید نظر استان تهران در تاریخ 27/3/1399، حکم دادگاه بدوی مبنی بر محکومیت محکوم علیه به دو میلیون تومان جزای نقدی را تایید کرده است.

جعفری‌دولت‌آبادی ضمن تکذیب شایعات اخیر در فضای مجازی که به موجب آن خبر کذب قبلی با تغییراتی باز نشر شده است تاکید کرد: انتشار این شایعات و اخبار کذب با هدف تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه مقامات قضایی که در مبارزه با فساد تلاش کرده‌اند صورت می‌گیرد و حق تعقیب کیفری عوامل انتشاردهنده چنین اکاذیبی علیه اینجانب به قوت خود باقی است.

وی هم چنین اعلام کرد: در پی طرح شکایت‌های جداگانه دادستان سابق تهران علیه "روح اله زم" و "رضا گلپور" مبنی بر نشر اکاذیب، در دادسرای تهران، کیفرخواست های مستقل صادر و پرونده های مذکور در محاکم ذی صلاح تحت رسیدگی است.

دولت آبادی اظهار امیدواری کرد رسانه ها از انتشار شایعات و اخبار کذب که موجب تخریب وجهه اشخاص می شود خودداری کنند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...