نسخه چاپی

خودروی ملی علیپور را به پیوس رساند!

عکس خبري -خودروي ملي عليپور را به پيوس رساند!

علی علیپور شب گذشته موفق شد روی اشتباه بزرگ وحید شیخ ویسی، دروازه پیكان را فرو بریزد تا آمار درخشان‌اش در گلزنی به پیكان را همچنان افزایش دهد.


به گزارش نما،‌ آقای گل لیگ هجدهم برای تکرار افتخارش در لیگ نوزدهم، رقبای سرسختی را مقابل خودش می‌بیند و در کنار آن، باید کمی دقت فنی‌اش را هم بالا ببرد تا فرصت‌های طلایی گلزنی را به راحتی از دست ندهد؛ او دیشب در شب شروع دوباره لیگ نوزدهم، توانست به روند گلزنی‌اش در لیگ ادامه دهد و آمار گل‌های زده‌اش در لیگ نوزدهم را به عدد 8 برساند و در فاصله سه گله صدر جدول گلزنان قرار گیرد.


اما شاید ندانید که در طول سالیان گذشته، پیکان ایده‌آل ترین حریف برای گلزنی علی علیپور بوده است؛ هر چند که او گاهی با بی‌دقتی موقعیت های عالی گلزنی را در برابر این تیم از دست داده است. به طور مثال، در دقایق پایانی دوئل شب گذشته که فرصت عالی گل‌زنی مقابل دروازه خالی را در شرایط نامتعادل از دست داد تا شانس دبل برابر پیکان را در دیدار دیشب از دست بدهد. گل با ضربه سر او که دیشب با اشتباه مهلک شیخ ویسی راهی دروازه پیکان شد ششمین گل او به پیکان در طول ادوار حضورش مقابل این تیم بود.

علیپور با این گل، توانست بهترین گلزن تاریخ دوئل های پرسپولیس و پیکان در لیگ برتر شناخته شود؛ ضمن آن‌که ستاره خط آتش پرسپولیسی‌ها با گلزنی در دیدار شب گذشته با 52 گل زده در مسابقات لیگ به رکورد فرشاد پیوس رسید و در کنار پیوس به بهترین گلزن قرمزها در ادوار لیگ تبدیل شد.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...