نسخه چاپی

یك حوزه بسیج قادر به محو اسرائیل است

امام جمعه نصیر شهر گفت: دشمن صهیونیستی در شرایطی حقارت آتش بست را پس از حمله به غزه پذیرفت كه برای جنایت دوباره در غزه اهداف و برنامه های شیطانی خود از قبل پیش بینی كرده بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام کریم شائق در خطبه های این هفته نماز جمعه نصیر شهردر جمع نماز گزاران اظهارداشت: ماه محرم یک فرصت بسیار ارزشمندی است که ما شیفتگان و دلدادگان آن حضرت با فلسفه قیام امام حسین (ع) بیشتر آشنا شویم تا این آشنایی ما را به مسیر درست و روشن هدایت کند.

وی افزود: فرهنگ عاشورا برگرفته از کمالات و انسانیت بشر به شمار می رود و قطعا هر انسانی که با این فرهنگ ارشمند آشنا شود هیچ وقت زیر بار زور و ستم نخواهد رفت .

به گفته وی فریضه ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر وهمچنین مقابله با ظلم و ستم از دیگر برکات مهم فرهنگ عاشورایی است که امام حسین آنرا برای ما با نثار جان خویش ارزانی داشتند .

امام جمعه نصیر شهر رباط کریم در ادامه خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی روز جمعه به شکست اخیر اسرائیل در جنگ هشت روزه با غزه پرداخت و تصریح کرد: به برکت همین درس های عاشورایی است که دشمنان اسلام آنقدر ضعیف و ترسو شدند که قادر نیستند با تجهیزات مدرن خود در برابر اراده و ایمان قوی ملتها بویِژه مردم غزه مقاومت کنند.

وی ادامه داد: همان اسرائیل غاصب بود که همه روزه ایران اسلامی را تهدید می کرد به حمله و این تهدید جز جنگ روانی چیز دیگری را در پی نداشت و قطع یقین اگر روزی این رژیم فاسد بخواهد دست به چنین حقارتی بزند به جرات می توانم بگویم یک حوزه مقاومت بسیج ما می تواند اسرائیل را از ریشه محو نماید.

شائق در پایان فرا رسیدن هفته بسیج را که یکی از آثار بسیار ارزشمند امام راحل بود را به تمامی بسیجیان سلحشور ایران اسلامی تبریک گفت .

۱۳۹۱/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...