نسخه چاپی

ساعی: شهید زمانی نیا الگوی خوبی برای جوانان ورزشكار است

عکس خبري -ساعي: شهيد زماني نيا الگوي خوبي براي جوانان ورزشکار است

مدیر فنی تیم ملی تكواندو گفت: شهید وحید زمانی نیا می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای ورزشكاران جوان و نوجوان كشورمان باشد.



به گزارش نما، هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو در مورد رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه خانواده بزرگ تکواندو با نام شهید وحید زمانی‌نیا، عنوان کرد: فدراسیون تکواندو امروز رزمایش مومنانه با یاد بود شهید تکواندو کار وحید زمانی نیا را در زادگاه او یعنی شهرری برگزار کرد. جوانان شهرری و مردم در این شهر در مراسم امروز حضور پیدا کردند و بابت برگزاری این رزمایش بسیار خوشحالم.

ت

امکانات ورزشی در شهر ری کافی نیست

او ادامه داد: خیلی از کسانی که اینجا هستند نوجوان هستند و می‌توانند شهید زمانی نیا را به عنوان الگوی خود انتخاب کنند. خوشحالم که نوجوانان در این مراسم شرکت می‌کنند. امثال شهید زمانی الگوی مناسبی برای جوانان هستند و البته در شهر ری استعدادهای خیلی خوبی دیده می‌شود، اما امکانات در این شهر کم است. یاد امسال شهید زمانی را خوشحالیم نگه می‌دارند.

مجوزی برای برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو دریافت نکرده ایم

اردوی تیم ملی تکواندو فعلا مجوز برگزاری دریافت نکرده است و البته این شرایط برای همه دنیا یکسان است. با این حال اگر قهرمانان کنار همدیگر باشند و زیر نظر کادر فنی تمرین کنند شرایط متفاوت خواهد بود و پیشرفت حاصل می‌شود. فعلا هم هیچ رویدادی پیش رو نیست که برنامه ریزی برای تمرینات صورت گیرد. اگر اردو هم برگزار شروع شود نمی‌توان برنامه ریزی خوبی برای مسابقاتی پیاده کنیم، چون تاریخ دقیق بازی‌ها را نمی‌دانیم.

خانواده تکواندو از هیچ کمکی به مهسا آقایی دریغ نکرد

ساعی در خصوص شرایط مهسا آقایی تکواندوکار آسیب دیده که در بیمارستان بستری شده است، بیان کرد: من به ملاقات مهسا آقایی رفتم و با خانواده او ملاقات کردم و حتی محمد پولادگر با او و خانواده اش تماس گرفت و قرار است به خانواده ایشان کمکی انجام شود. کمیته ملی المپیک هم در این رابطه قصد کمک دارند. نیاز فعلی مهسا آقایی پزشک مغز و اعصاب بوده و او در این روز ها فیزیوتراپی انجام می دهد و کلیه امکانات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار او قرار گرفته است. تا آنجایی که ممکن بود خانواده تکواندو به آقایی کمک کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۹/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...