نسخه چاپی

اعتراض پرسپولیسی‌ها به نبود تونل ضد عفونی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به نبود تونل ضد عفونی در ورزشگاه آزادی اعتراض كرد.

به گزارش نما، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز شنبه به ریاست فریبرز محمودزاده برگزار شد و افشین پیروانی و علیرضا اشرف هم از طرف پرسپولیس در این جلسه حضور پیدا کردند.

در جریان این جلسه مقرر شد، تیم فوتبال پرسپولیس با پیراهن یک دست قرمز برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان و یک دست سفید برای بازیکنان شاهین بوشهر و زرد برای دروازه‌بان آن تیم در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

در جریان این جلسه، همچنین نماینده هیئت فوتبال استان تهران با اشاره به اقدام تیم فوتبال پرسپولیس در شماره گذاری بطری‌های آب که در بازی قبل به منظور اقدامی بهداشتی صورت گرفت، از آن تقدیر کرد. ناظر مسابقه نیز با تائید این مطلب خواستار آن شد که دیگر تیم‌ها نیز نسبت به انجام این امر، اقدام کنند. از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست، موضوع مجهز نبودن ورزشگاه آزادی به تونل ضد عفونی بود.

افشین پیروانی در جریان جلسه، به این مسئله اعتراض کرد که چرا ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه کشور، بر خلاف پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، فاقد تونل ضد عفونی برای ورود اعضای تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقه است.

در پاسخ به این مسئله، نماینده ورزشگاه آزادی حاضر در جلسه اعلام کرد؛ مجموه ورزشی آزادی تعهدی در قبال این امر ندارد. در ادامه، محمودزاده نماینده فدراسیون در این مسابقه، از این که ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه ملی کشور چنین امکاناتی را تدارک ندیده است، ابراز تعجب کرد.

در نهایت افشین پیروانی اعلام کرد؛ باشگاه برای این بازی، نسبت به تدارک تونل ضدعفونی اقدام می‌کند ولی خواستار آن شد که رسیدگی این موضوع، در دستور کار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال قرار بگیرد. در این ارتباط قرار شده است که افشین پیروانی با کمک دوستان خود، این مشکل را برای این بازی حل کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...