نسخه چاپی

صالحی امیری: والیبال در المپیك خبرساز می شود

عکس خبري -صالحي اميري: واليبال در المپيک خبرساز مي شود

رییس كمیته ملی المپیك گفت: باور دارم كه والیبال در المپیك می‌تواند خبر ساز شود.

به گزارش نما، رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از فدراسیون ها در جمع خبرنگاران بیان کرد: کرونا همه برنامه ها و برنامه ریزی ها برای المپیک توکیو را تغییر داد و شرایط جدیدی را تحمیل کرد. امروز آمدیم تا از نزدیک در جریان مشکلات فدراسیون ها قرار بگیریم و تا جایی که توان داریم کمکشان کنیم.


او ادامه داد: ارزیابی مثبتی از قایقرانی داریم. وزنه برداری دو سهمیه می تواند داشته باشد و تمرینات به صورت انفرادی دارد انجام می شود. دغدغه جدی وزنه برداری حمایت خصوصا در بخش دوپینگ است. سهراب مرادی در حال بازگشت به صحنه است و برخواه هم از او راضی بود. در مورد والیبال دغدغه نداریم چون معمار کبیر خود والیبال آقای داورزنی حضور دارد.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: با حضور داورزنی این باور را دارم والیبال می تواند علاوه بر اینکه جزو هشت تیم برتر جهان باشد برای المپیک هم امید داریم و می‌تواند برای ما و ملت خبر ساز باشد. داورزنی منابع مالی را خودش تامین می‌کند و اتکا به منابع ما ندارد. مجموعه ورزش قهرمانی شرایط سختی را دنبال می کند از جمله والیبال اما والیبال می تواند با تغییر ذائقه مردم هم ردیف فوتبال بدرخشد.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...