نسخه چاپی

مدیرعامل نساجی: بازی با فولاد باید 3 بر صفر شود

عکس خبري -مديرعامل نساجي: بازي با فولاد بايد 3 بر صفر شود

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعلام كرد دیدار تیمش با فولاد خوزستان باید ۳ بر صفر شود.



به گزارش نما،‌ علی امیری درباره اینکه اعضای تیم فولاد به طور ناگهانی صبح امروز هتل محل اقامت شان را ترک کردند، بیان کرد: سازمان لیگ فوتبال باید اقتدارش را نشان بدهد. دقیقا از لحظه ای که استقلالی ها به جم سفر نکردند، بازی های باشگاه فولاد هم شروع شد. فولادی ها اگر قصد حضور در زمین مسابقه را نداشتند، چطور در جلسه هماهنگی شرکت کردند؟ آنها الان هم بدون آنکه به کسی چیزی بگویند هتل محل اقامت خود را ترک کردند.


وی ادامه داد: ما در هیچ شرایط دیگری مقابل فولاد بازی نمی کنیم و بازی باید ۳ بر صفر به سود نساجی شود. ما خیلی زودتر از این ها همراه تیم های خصوصی دیگر اعلام کردیم که شرایط برگزاری لیگ وجود ندارد. با وجود همه خطرات و هزینه ها اما از تصمیم مسئولان تمکین کردیم و وارد مسابقات شدیم. حالا اما دیگر نمی خواهیم تن به هر گربه رقصانی ای بدهیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی همچنین گفت: چطور وقتی سپاهان مقابل پرسپولیس حاضر نشد، در سریع ترین زمان ممکن حکم ۳ بر صفر شدن بازی را اعلام کردند؟ کار فولادی ها چه تفاوتی با اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس دارد؟

امیری در پایان افزود: مردم قائمشهر بدانند اگر بازی با فولاد ۳ بر صفر به سود ما نشود، سکوت نمی کنیم و به تمام مراجع داخلی و خارجی شکایت می بریم تا به حق مان برسیم.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...