نسخه چاپی

اجازه نمی‌دهیم دلال به بازیكنان پرسپولیس نزدیك شود

عکس خبري -اجازه نمي‌دهيم دلال به بازيکنان پرسپوليس نزديک شود

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس اجازه نمی‌دهد هر دلال یا مدیر برنامه‌ای به بازیكنان این تیم نزدیك شود.

به گزارش نما، علیرضا اشرف درباره اینکه شنیده می‌شود یک دلال با نزدیک شدن به بازیکنان پرسپولیس قصد افزایش قیمت آنها در فصل نقل و انتقالات با فعالیت در فضای مجازی را دارد، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس اجازه نمی‌دهد هر دلال یا مدیر برنامه‌ای به بازیکنان این تیم نزدیک شود، روال کار ما برای نقل و انتقالات مانند سال‌های قبل است و به شکل قانونی تمام کارها را پیش می‌بریم. در حال حاضر فصل نقل و انتقالات آغاز نشده و جدا از بازی های جام حذفی، 6 هفته تا پایان بازی‌هایمان در لیگ برتر فرصت داریم.

وی افزود: در حال حاضر هیچگونه سیاست نقل و انتقالاتی نداریم. نه بازیکنی در لیست خرید ما قرار گرفته و نه قصد فروش بازیکنی داریم، یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی هم بارها این موضوع را اعلام کرده‌اند. در کل باید بگویم سیاست ما حفظ حداکثری بازیکنان‌مان است. تاکنون تنها جدایی علیرضا بیرانوند قطعی شده و نفراتی که هواداران در مورد آنها نگران هستند مانند ترابی، علیپور و نوراللهی با باشگاه قرارداد دارند.

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درباره برخی بازیکنان مانند بشار رسن هم بحث‌هایی می‌شود اما نظر کادر فنی حفظ آنها است. باز هم تأکید می‌کنم هیچ بحثی خارج از قانون درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اتفاق نمی‌افتد، دلال، ایجنت یا هر کس دیگری که بخواهد برای باشگاه دردسرساز شود به بازیکنان معرفی می‌کنیم تا با وی ارتباط نگیرند.

اشرف ادامه داد: اگر برای ما ثابت شود افرادی قصد فعالیت علیه باشگاه پرسپولیس را دارند، از طریق قانونی و کمیته انضباطی پیگیر این موضوع خواهیم شد البته در حال حاضر اتفاق خاصی نیفتاده و این موضوع در حد یک شایعه است. بارها اشاره کردیم پرسپولیس در حال حاضر سیاست نقل و انتقالاتی ندارد که یک نفر بخواهد با نزدیکی به بازیکنان، باشگاه را تحت فشار بگذارد.

وی درباره احتمال شروع فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس پیش از اتمام رقابت‌های لیگ برتر با توجه به فرصت محدودی که این باشگاه برای جذب بازیکن پس از پایان این مسابقات تا برگزاری ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا دارد، اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد و در حال حاضر هم ما هیچ برنامه‌ای نداریم. اگر هم قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد خیلی تا آن زمان فاصله داریم. اگر پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کند، باید 8 بازی دیگر انجام دهیم. هیچ مربی نیست که در این مقطع فصل چنین برنامه‌ای برای تیم خود در نظر بگیرد.

اشرف درباره اینکه آیا در روزهای اخیر جلسه‌ یا تماسی بین یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه درباره نقل و انتقالات انجام شده است یا خیر،‌گفت: هیچ صحبتی در این زمینه نشده است. پس از ابتلای رسول‌پناه به ویروس کرونا و بهبودی وی هیچ جلسه‌ای بین سرپرست باشگاه بین گل‌محمدی و پیروانی انجام نشده و این موضوع هم شایعه است. مشخص است چنین حواشی از کجا آب می‌خورد و برخی‌ها تنها به دنبال حاشیه‌سازی هستند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما در سال‌های اخیر شاکله اصلی‌اش را حفظ کرده و همین موضوع یکی از عوامل موفقیتش بوده است اما به نظر می‌رسد برخی ها دوست ندارند این موضوع برای سال آینده تکرار شود و مدام به دنبال تفرقه ‌افکنی و حاشیه‌سازی هستند و می‌خواهند بازیکنان را مقابل باشگاه قرار بدهند. با این وجود حواس ما به تمام این مسائل هست و مراقب اوضاع هستیم تا چنین اتفاقی رخ ندهد.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...