نسخه چاپی

برانكو: پنجره پرسپولیس را مدیرانش می‌بندند، نه من

عکس خبري -برانکو: پنجره پرسپوليس را مديرانش مي‌بندند، نه من

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: این افراد اگر برای من احترام قائل بودند پول قراردادم و مالیات ۴ سال گذشته‌ام را می‌دادند نه اینكه.

به گزارش نما، در خبرها آمده بود؛ جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر قرار است در تاریخ ۱۷ مرداد و پس از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی و بدون حضور هواداران برگزار شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس برای باشکوه برگزار شدن مراسم تصمیم گرفته‌اند برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون، دو سرمربی این تیم و دستیاران‌شان که نقش ویژه‌ای در ثبت پوکر شاگردان یحیی گل‌محمدی دارند را به جشن دعوت کنند! با این وجود به نظر می‌آید این اقدام عجیب تنها حالت شو داشته باشد و با توجه به اختلاف‌های مالی پرسپولیس با برانکو و کالدرون ارسال دعوت‌نامه برای سرمربیان پیشین سرخ‌ها تنها برای دلخوش کردن هواداران و به شکل نمادین انجام شده است.

در همین ارتباط ظهر پنج‌شنبه و پس از انتشار این خبر بد ندیدیم با برانکو ایوانکوویچ صحبت کنیم. جا دارد تشکر ویژه‌ای هم از رضا چلنگر عزیز داشته باشیم که خالصانه ما را در ترجمه صحبت‌های سرمربی موفق کروات یاری کرد.

الان در کشور عمان به سر می‌برید؟

نه، کرواسی هستم. برای روز جمعه بلیتی فدراسیون فوتبال عمان تهیه کرده بود ولی به دلیل بحران کرونا این سفر لغو شد. حالا بلیت مجددی برای جمعه آینده تهیه شده است که برگردم عمان.


چقدر امیدوارید که بتوانید از گروه خودتان صعود کنید؟

من به دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال عمان هم گفته‌ام که کار بسیار دشوار و سخت است. متأسفانه به دلیل کرونا لیگ عمان تعطیل شده و اساساً فوتبال در حوزه خلیج فارس معلق است. این کار را برای ما سخت می‌کند که چگونه بازیکنان را آماده و در شرایط مسابقه قرار بدهیم.

بازی دوستانه با ایران که لغو شد. آیا دیدار تدارکاتی دیگری در نظر گرفته‌اید؟

بله، حتماً باید بازی دوستانه برگزارکنیم. حداقل باید ۲ بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم که تیم مهیای مسابقات شود. من همیشه در طول زندگی‌ام در هر مسابقه‌ای با امید موفقیت وارد شدم و این بار هم امیدوارم بتوانم با تیم ملی عمان موفق شوم.

لابد دلیل تماس ما را می‌دانید؟

چطور؟!

مثل اینکه باشگاه پرسپولیس شما را برای روز ۱۷ مرداد دعوت کرده است که در جشن پوکر قهرمانی این تیم شرکت کنید؟

واقعاً سردرنمی‌آورم! من الان که با شما صحبت می‌کنم نه دعوتنامه‌ای به دستم رسیده است و نه تماس تلفنی با کسی داشته‌ام. این‌ها دروغ است و من فکر می‌کنم بازی کردن با احساسات هواداران!

بیشتر توضیح می‌دهید؟

من خیلی دوست ندارم درباره مدیریت پرسپولیس صحبت کنم. هواداران پرسپولیس باهوش هستند و همه چیز را می‌دانند. این حرف‌ها دروغ است و یک‌جور عوامفریبی!

یحیی گل‌محمدی هم در صفحه شخصی خودش نوشت به جای این شومن بازی‌ها پول برانکو و کالدرون را بدهید که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته نشود؟

حق با یحیی است. حرف درستی زده و این کارها شو و نمایش است. درضمن من باید یک توضیح بدهم.

بفرمایید.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را من برانکو نمی‌بندم بلکه مدیران پرسپولیس می‌بندند. این آقایان فکر می‌کنند همه چیز شوخی است و نسبت به تمام تعهدات خود بی‌تفاوت هستند. شاید تا به حال به کسی نگفته باشم، اما آقای نژادفلاح و دوست خوبم رضا چلنگر شاهد هستند. من ۳ ماه مجانی و رایگان در پرسپولیس کار کردم. در قراردادم آمده باشگاه پرسپولیس موظف است مالیات من را پرداخت کند، اما متأسفانه در ۴ سال گذشته این اتفاق نیفتاد!

مگر می‌شود؟!

بله، می‌شود! نمی‌خواستم خیلی مسائل را باز کنم، اما هواداران خوب و فهیم پرسپولیس بدانند این افراد همه را از پرسپولیس فراری می‌دهند.

شما پیش‌بینی جالبی هم قبل از شروع این فصل داشته و به گابریل کالدرون گفته بودید امیدوارید برای دریافت پول از پرسپولیس کارش به شکایت به فیفا نکشد که کشید؟

به هرحال چند سال در این تیم کار کرده بودم. خیلی چیزها را می‌دانستم و می‌دانم ولی به خاطر هواداران این تیم که هنوز به من محبت دارند سکوت کردم. این بحث دعوت به جشن قهرمانی هم که شاهکار است!

حالا اگر دعوت کنند، نمی‌آیید؟

گفتم که این کارها شو و نمایش است. پول قراردادم را نداده‌اند. قراردادی که برای آن زحمت کشیدم. من با قهرمانی لیگ و حذفی کارم را در پرسپولیس تمام کردم و انتظار داشتم به این تلاش و نتایج احترام بگذارند، اما هیچ احترامی ندیدم! حالا چرا باید به جشن آقایان بیایم؟ این افراد اگر برای برانکو احترام قائل بودند پول قراردادم و مالیات ۴ سال گذشته‌ام را می‌دادند نه اینکه...

ممنون از شما که وقت خودتان را در اختیار ما گذاشتید؟

مرسی، خدانگهدار!
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۳۹۹/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...