نسخه چاپی

ابهام در آینده گریژمان با ماندن مسی / پیشنهاد لیگ برتر برای ستاره فرانسه

عکس خبري -ابهام در آينده گريژمان با ماندن مسي / پيشنهاد ليگ برتر براي ستاره فرانسه

آنتوان گریژمان كه آینده‌ مبهمی را در بارسلونا می‌گذراند و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی در حال حاضر در تركیب اصلی كومان قرار ندارد.

به گزارش نما، شب گذشته در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا فرانسه مقابل سوئد به برتری یک بر صفر رسید. گل خروس‌ها را «کیلیان ام‌باپه» با تکنیکی خارق‌العاده به ثمر رساند اما نکته مهم بازی برای بارسلونا و ستاره فرانسوی در دقیقه 95 رخ داد. جایی که تیم ملی فرانسه یک پنالتی بدست آورد و همه می‌خواستن با گل «گریژمان» احیای ستاره خود را جشن بگیرند.

اما آنتوان گریژمان پنالتی را به آسمان کوبید تا همه متوجه شوند که ستاره سابق اتلتیکومادرید و دنیا اصلاً روزگار فوتبالی خوبی را نمی‌گذراند.

با آمدن کومان در بارسلونا همه گمان کردند که گریژمان نسبت به گذشته در ترکیب آبی‌اناری‌ها بیشتر قرار می‌گیرد. در زمان والورده و ستین، گریژمان عملاً به یک بازیکن کارگر بیشتر شباهت داشت تا به یک ستاره، او در بازی می‌دوید ولی اصلاً در جریان بازی قرار نداشت.

با آمدن کومان جلسه‌ای میان او و مربی شکل گرفت و همه از تغییر پست ستاره فرانسوی سخن گفتند. بسیاری از رسانه‌ها نوشتند که گریژمان می‌تواند از حالت وینگر دربیاید و به عنوان False9 یا مهاجم کاذب در نوک خط حمله بازی کند.

اما اسپورت در گزارش امروز خود صحبت‌های جدیدی در خصوص گریژمان را منتشر کرد و مدعی شد به نقل از دیلی‌میل انگلیس، تیم‌های لیگ برتر انگلیس به دنبال او هستند.

اسپورت چاپ بارسلونا نوشت که گریژمان با ماندن برنامه آینده‌اش تغییر کرده و کومان تضمینی به او برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نداده است.

با حضور دمبله، مسی، آنسو فاتی، پدری،‌ کوتینیو و حتی ورودی‌های احتمالی مثل ممفیس دپای می‌تواند آینده گریژمان را زیر سوال ببرند.

ستاره‌ای که با بند فسخ قرارداد 120 میلیون یورویی به بارسلونا آمده اصلا روزهای خوبی را در این باشگاه سپری نکرده است.

دیلی میل انگلیس در گزارش خود نوشته که منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال می‌توانند به گزینه‌های جدید گریژمان بدل شوند. اما با توجه به اقتصاد آشفته کرونایی تیم‌ها این خبر بیشتر به یک آرزو در لحظه کنونی شباهت دارد.

بارسلونا گرچه ممکن است در ترکیب اصلی خود گریژمان را قرار ندهد ولی برای بازیکنی که سالیانه 45 میلیون یورو پول می‌دهد، پول زیادی برای فروشش طلب خواهد کرد و این بازیکن به این راحتی‌ها از بارسلونا نمی‌رود.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...