نسخه چاپی

احتمال شكایت از پرسپولیس

عکس خبري -احتمال شکايت از پرسپوليس

علیرضا امیریان گفت: اصلا از پرسپولیس انتظار نداشتیم كه برای پرداخت مطالبات بازیكنان امروز و فردا كند و شاید مجبور به شكایت شویم.

به گزارش نما، لیگ برتر واترپلو همانند سایر لیگ‌های ورزشی با شیوع کرونا در ایران تعطیل شد و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز اوایل مرداد پایان لیگ ۹۸ را با رتبه بندی تیم‌ها اعلام کرد. تیم پرسپولیس در جایگاه نخست این رقابت‌ها قرار گرفت، اما تاکنون هیچ مبلغی را از قرارداد به ورزشکاران خود پرداخت نکرده است.

این در حالی است که مبلغ کل بدهی پرسپولیس به دو تیم شنا و واترپلو ۵۰۰ میلیون تومان هم نمی‌شود.

سرمربی تیم واترپلوی پرسپولیس در خصوص پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان گفت: هنوز پرسپولیس هیچ مبلغی پرداخت نکرده و پاسخی هم نمی‌دهد، هیچ ارزش برای کسی قائل نیستند.

امیریان در ادامه گفت: در این شرایط شاید مجبور شویم که از پرسپولیس شکایت کنیم. مبلغ بدهی این باشگاه به هر دو تیم شنا و واترپلو ۵۰۰ میلیون است که پول بازیکن دسته دو فوتبال هم نمی‌شود.

سرمربی تیم واترپلوی پرسپولیس گفت: زندگی بسیاری از بازیکنان و ملی‌پوشان از همین قراردادها است، آن‌ها دائم با ما تماس می‌گیرند تا بتوانند دستمزدشان را بگیرند اما باشگاه هیچ پاسخی نمی‌دهد. هر چقدر صحبت می‌کنیم، بازیکنان جمع می‌شوند، سرپرست تیم برای حل مشکل می‌رود اما باشگاه هیچ پاسخی نمی‌دهد.

وی گفت: باشگاه دائما امروز و فردا می‌کند. وعده مطرح کردن موضوع در جلسه هیات مدیره می‌دهند اما فایده ندارد. حرف‌ها و قول‌های همیشگی که سرانجام ندارد. انگار دیگر هیچ راهی فایده ندارد. همه نگران هستند که نتوانند حق خود را از این باشگاه بگیرند. پرسپولیس برای هیچ‌کس ارزش قائل نیست. اصلا از پرسپولیس انتظار نداشتیم.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...