نسخه چاپی

دستگیری ۲ سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو

عکس خبري -دستگيري ? سارق حرفه اي لوازم داخل خودرو

رئیس كلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری دو سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در تعقیب و گریز پلیسی و كشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نما ،سرهنگ رسول بهرامی اظهارکرد: ساعت ۳ بامداد روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری باغ فیض حین گشت زنی در منطقه باغ فیض به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با دو سرنشین مرد مشکوک می شوند و آنان را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار می دهند.

وی افزود: پس از مدتی خودرو ۲۰۶ در کنار یک دستگاه خودروی ۲۰۶ پارک شده در کنار خیابان متوقف می شود و دو جوان به سراغ خودرو می روند و قصد باز کردن در آن را داشتند که ماموران وارد عمل می شوند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض افزود: سارقان ۳۰ و ۳۲ ساله با مشاهده خودروی پلیس سوار بر خودرویشان می شوند و با سرعت زیادی از محل می گریزند که ماموران بلافاصله عملیات مهار سارقان را آغاز می کنند.

کلانتر محله باغ فیض با بیان اینکه پس از یک تعقیب و گریز طولانی سارقان از اتوبان همت وارد اتوبان آزادگان جنوب می شوند، گفت: سارقان طی مسیر تعدادی لوازم داخلی خودرو از خودرویشان به بیرون پرتاب می کنند که در نهایت در نزدیکی شهرک استقلال خودروی متهمان متوقف می شود و هر دو سارق جوان دستگیر می شوند.

وی ادامه داد: در بررسی از خودروی متهمان ۱۰ قلم لوازم داخل خودرو سرقتی به دست آمد و آنان با اعتراف به سرقتی بودن اموال کشف شده به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض انتقال می یابند.

بهرامی با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که سارقان چهار سابقه کیفری از قبیل زورگیری، موبایل قاپی، سرقت خودرو و لوازم داخلی آن دارند، گفت: متهمان در کلانتری به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه باغ فیض و پونک با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس کلانتر محله باغ فیض در پایان اظهارکرد: شهروندان که خودروهایشان را در خیابان پارک می کنند برای در امان ماندن از اقدام مجرمانه سارقان، خودروهایشان را مجهز به سیستم دزدگیر و در معابر روشن پارک کنند و پنل و وسایل با ارزش خود را داخل خودرو نگهداری نکنند.
ایسنا

۱۳۹۹/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...