نسخه چاپی

واكنش سوارس به انتقاد مسی از مدیران بارسلونا در حمایت از او

عکس خبري -واکنش سوارس به انتقاد مسي از مديران بارسلونا در حمايت از او

مهاجم تیم فوتبال اتلتیكومادرید به اظهارات هم‌تیمی سابقش برای ابراز نارضایتی درباره شیوه جدایی این بازیكن اروگوئه‌ای از بارسلونا واكنش نشان داد.

به گزارش نما، لوئیس سوارس رضایت خود را از پیام لیونل مسی برای تجلیل و دفاع از او و طعنه زدن به مسئولان باشگاه بارسلونا به خاطر فروش این مهاجم اروگوئه‌ای ابراز کرد.

سوارس 33 ساله که روز گذشته (جمعه) انتقالش به اتلتیکومادرید پس از شش فصل حضور در بارسلونا، جنبه رسمی پیدا کرد، در واکنش به اظهارات مسی که گفت هم‌تیمی و دوست صمیمی‌اش از نوکمپ بیرون انداخته شده است، اما او از این رویکرد مدیران بارسلونا تعجب نمی‌کند، اظهار داشت: لئو مرا خوب می‌شناسد و به خوبی عقاید و طرز فکر مرا می‌داند. اینکه من توانسته‌ام یک میراث مثبت از خودم به جا بگذارم، مایه افتخار من است. من وارد فصل جدیدی از دوران بازی‌ام شده‌ام و پیوستن به یک تیم جنگنده به من انگیزه زیادی می‌دهد.


سوارس که فصل گذشته با وجود خانه‌نشینی چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت زانو، در 36 بازی‌اش 21 گل به ثمر رساند، در برنامه‌های رونالد کومان سرمربی جدید آبی‌واناری‌ها جایی نداشت و به همین دلیل مجبور به جدایی از آبی‌واناری‌ها شد. او اما می‌گوید از پیوستن به اتلتیکومادرید خوشحال است.

سوارس ادامه داد: بازی برای تیمی بزرگ از اسپانیا مانند اتلتیکومادرید انگیزه‌بخش است. این تیم پر از بازیکنان بزرگ است و ترکیبی جنگنده دارد که همیشه برای رسیدن به رده‌های بالای لیگ تلاش می‌کند. هواداران و سرمربی تیم دیه‌گو سیمئونه هم به بالا رفتن انگیزه بازیکنان کمک فراوانی می‌کنند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...