نسخه چاپی

كشف بیش از ۱۰۰ كیلو موادمخدر توسط پلیس بوشهر

عکس خبري -کشف بيش از ??? کيلو موادمخدر توسط پليس بوشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یك محموله ۵۰ كیلوگرمی تریاك در عملیات موفق پلیس مبارزه با مواد مخدر و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف ۵۴ كیلو تریاك در عملیات مشترك پلیس بوشهر و فارس خبر داد.

به گزارش نما،سرهنگ حیدر سوسنی در تشریح این خبر بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد، اعضای یک باند سوداگر مرگ در حال انتقال یک محموله موادمخدر از یکی از استان های شرقی به استان بوشهر هستند، که این موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در یک عملیات هماهنگ ماموران مجرب پلیس مبارزه باموادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه با استقرار در محوهای مواصلاتی و از پیش تعیین شده، یک دستگاه خودرو سواری زانتیا حامل مواد مخدر را که سرنشینان آن قصد داشتند محموله مواد را به سایر اعضای باند در شهرستان گناوه تحویل دهند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودروی زانتیا که به اخطار پلیس توجهی نکرد و به مسیر خود ادامه داد پس از یک تعقیب و گریز در یکی از محورهای شهرستان گناوه توقیف شد، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی زانتیا ۵۰ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات سه دستگاه خودرو سواری توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شده است، گفت: تلاش برای دستگیری سایر متهمان متواری در دستور کار است.

جا به جایی محموله مواد مخدر در استان‌های جنوبی

همچنین سرهنگ عبدالرضا شبانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان های جنوبی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند، قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در استان های جنوبی جا به جا کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری ماموران پلیس مواد مخدر استان "فارس" در یک عملیات هماهنگ، یک دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی شهرستان "لامرد" شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی ۵۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع "تریاک" کشف و در همین رابطه ۲ متهم دستگیر شده است.
ایسنا

۱۳۹۹/۷/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...