نسخه چاپی

عابدزاده: اسكوچیچ برای همه برنامه دارد و به نكات ریز توجه می‌كند

عکس خبري -عابدزاده: اسکوچيچ براي همه برنامه دارد و به نکات ريز توجه مي‌کند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اسكوچیچ برای همه برنامه دارد و به نكات ریزی توجه می‌كند و به همین دلیل انرژی خوبی در تیم دیده می‌شود.

به گزارش نما، امیر عابدزاده در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: خیلی اردوی خوبی بود. درست است که نتوانستیم مقابل مالی بازی کنیم که می‌توانست محک خوبی برای ما باشد ولی در مجموع اردوی بسیار خوبی بود. تمرینات حساب شده و پرفشاری را داشتیم و انشالله بتوانیم در فیفا دی بعدی که ماه آینده خواهد بود از آن استفاده کنیم و با بازی‌های تدارکاتی بیشتر خودمان را محک بزنیم.

وی در ادامه افزود: شرایط اینجا و زمین تمرین و ‌آب و هوا همه چیز خوب بود. اردوی بسیار خوبی بود گرچه بسیار کوتاه بود. در ازبکستان هم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. انشالله با تمام قوا برای بازی‌های انتخابی جام جهانی آماده شویم.

عابدزاده در پایان درباره کار با «زگانجار» به‌عنوان مربی دروازه بان‌ها و اسکوچیچ گفت: تمرینات مربی دروازه‌بان‌ها خوب و شاداب بود. با گلرها رفتار خوبی داشتند و احساس گرمی با او داشتیم. تمرینات اسکوچیچ هم خوب بود. او برای همه برنامه دارد و به نکات ریزی توجه می‌کند و انرژی خوبی در تیم وجود دارد.

۱۳۹۹/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...