نسخه چاپی

هاشمی: تهران باید ۲ هفته كاملا تعطیل شود

عکس خبري -هاشمي: تهران بايد ? هفته کاملا تعطيل شود

رئیس شورای شهر گفت: به نظر می رسد عملكرد دست اندركاران ستاد ملی كرونا برای مقابله موفق نبوده است و نیازمند تعطیلی كامل دو هفته ای تهران هستیم و غیر این صورت از پس موج سوم بر نمی‌آیم.

به گزارش نما، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از شروع علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه هنوز در صدر اخبار دنیا حرکت طوفانی کرونا است اظهار داشت: علی رغم اینکه در بسیاری از کشورها صحبت از شروع موج دوم کرونا به میان آمده است اما در کشور ما به نظر می‌رسد وارد موج سوم شده‌ایم و متأسفانه وضع خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه روزانه تعداد فوتی‌های در اثر ابتلای به کرونا به نزدیک ۳۰۰ نفر رسیده و تعداد مبتلایان روزانه نیز به ۵ هزار نفر افزایش یافته است، گفت: در تهران آمار فوتی‌های در اثر کرونا به ۱۵۰ مورد رسیده که با این شرایط نیازمند اقدامات ویژه‌تری هستیم.

هاشمی ادامه داد: به نظر می‌رسد عملکرد دست‌اندرکاران ستاد کرونا برای مقابله جوابگو نبوده است و نیازمند تعطیلی کامل دو هفته‌ای تهران و کلانشهرها هستیم و غیر این صورت از پس موج سوم بر نمی‌آیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوای در فصل پاییز ایمنی سالمندان و کودکان و حتی میان‌سالان را به خطر می‌اندازد افزود: با توجه به شرایط سخت معیشتی، مردم تغذیه مناسب برخوردار نیستند و استرس دارند و این دو شرایط را برای کاهش ابتلاء سخت کرده است.

وی با انتقاد از اینکه در این شرایط هیچ حرف مثبتی از مسئولان سیاسی شنیده نمی‌شود گفت: به نظر می‌رسد سطح هماهنگی میان سران سه قوه بسیار پایین است. و تنها به هم متلک پرانی می‌کنند

هاشمی افزود: در آبانماه همیشه طرح ترافیک تقویت می‌شد و فشار بیشتری می‌آوردیم تا خودروها از خانه خارج نشود، به نظرم الان هم باید انجام شود از طرفی اگر فعالیت‌ها با افزایش محدودیت‌های کرونایی بخوابد، حضور مردم در حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...