نسخه چاپی

افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو جدید تا پایان سال

عکس خبري -افتتاح ?? ايستگاه مترو جديد تا پايان سال

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو از افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو جدید در خطوط ۶ و ۷ تا پایان سال خبر داد.

به گزارش نما ،آقای فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، گفت: افتتاح ایستگاه‌های جدید تأثیر بیشتری بر افزایش آمار استفاده کنندگان از سیستم مترو دارد و با راه اندازی کامل ایستگاه‌های خط ۶ مترو تهران می‌توان شاهد افزایش استقبال شهروندان از سیستم مترو بود.
او درباره تأثیر بهره برداری از ورودی ایستگاه نواب صفوی بر آمار مسافران مترو، توضیح داد: عملکرد ورودی یک ایستگاه با عملکرد یک ایستگاه کامل تفاوت دارد. افتتاح ورودی ایستگاه نواب صفوی واقع در خط ۷ مترو تهران به افزایش بسیار زیاد مسافر کمکی نمی‌کند بلکه رفاه و دسترسی ساکنان آن منطقه و دیگر شهروندان را بیشتر می‌کند. افتتاح ورودی بر افزایش تعداد مسافر تأثیر چندان و بیشتری از افتتاح یک ایستگاه ندارد، اما موجب رفاه و سهولت دسترسی شهروندان به مترو می‌شود.
آقای نوبخت افزود: افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو به خصوص در بخش غربی خط ۶، در نیمه دوم امسال به افزایش آمار استفاده شهروندان از مترو کمک شایانی خواهد کرد و البته میزان هماهنگی سیستم حمل و نقل عمومی به استقبال شهروندان بستگی دارد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره مجموع آمار مسافران مترو (۲۵ و ۲۶ مهر)، گفت: مجموع آمار مسافران مترو در روز جمعه کمتر از ۲۰۰ هزار مسافر و در روز شنبه نیز کمتر از ۳۰۰ هزار مسافر بود.
صداوسیما

۱۳۹۹/۷/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...