نسخه چاپی

ابوترابی فرد: رسالت ناجا، گسترش معروف و برخورد با منكر است

عکس خبري -ابوترابي فرد: رسالت ناجا، گسترش معروف و برخورد با منکر است

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منكر استان تهران گفت: رسالت ناجا، گسترش معروف و برخورد با منكر و همچنین برخورد با ناهنجاری ها است.

به گزارش نما ،حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد روز دوشنبه در همایش پلیس، آمران به معروف و ناهیان از منکر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از رسالت مهم همه دستگاه ها به شمار می رود، اظهار داشت: نظام در تمامی ارکان و سطوح دو وظیفه مهم امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارد و باید در حد توان با منکر برخورد کند.

وی افزود: سلامت اخلاقی، روحی، رفتاری، جسمی، فکری، اعتقادی و اقتصادی موجب امنیت در جامعه شده و در چنین جامعه ای می توان به سلامت اندیشید.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر دارای جایگاه والایی در جامعه است، خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها هدف نیست بلکه راه و روش درست زندگی کردن است.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ابزار و روشی برای ارتقای سلامت و گسترش صلاح جامعه در راستای بسط و توسعه عدالت است.

ابوترابی فرد ادامه داد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر راه را برای اصلاح جامعه هموار می کند اگر چه اصلاح جامعه وظیفه همگان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه رسالت نظام اسلامی در رسالت انبیا خلاصه می شود، یادآور شد: جامعه ای اصلاح شد که قیام افراد آن بر مبنای عدالت و عادل باشد و برای نهادینه کردن عدالت تلاش کنند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: اولیای الهی همواره دغدغه صلاح خود را داشتند و امام راحل نیز همیشه در اندیشه اصلاح خود بود و در این راه اوج گرفت.

وی با اشاره به اینکه مفهوم بصیرت دارا بودن علم، آگاهی، اندیشه، دانایی و عقل است، خاطر نشان کرد: دانایی و علم و عقل باید محور تحول قرار گیرد و فردی که سعی و تلاش او مبتنی بر عقل و علم نباشد از مقصد اصلی دورخواهد ماند.

ابوترابی فرد اذعان داشت: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای دانایی و علم و عقل است و تصمیم ها بر مبنای دانش و علم انجام می شود.

وی گفت: اقتصاد دانایی محور موجب اصلاح و همواری مسیر شده و نتایج مثبت و مفیدی را به همراه دارد.
ایرنا

۱۳۹۹/۷/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...