نسخه چاپی

امنیت امروز كشور نتیجه همكاری مرزبانان و مرزنشینان است

عکس خبري -امنيت امروز کشور نتيجه همکاري مرزبانان و مرزنشينان است

سرهنگ فرشید گفت: امنیت مرز‌ها، نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است كه وظیفه خود می‌دانیم این امنیت در سایه این همكاری پایدار بماند.

به گزارش نما ،فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در جلسه هم اندیشی با علما و بزرگان اهل سنت خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم خوب عمل کرده تا جایی که در جای جای استان، کشفیات مواد مخدر و سرقت ‌ها به بالای ۷۰ درصد رسیده است و امسال تا به امروز ۲۲ میلیارد تومان کشفیات قاچاق کالا داشته ایم.

او افزود: عده‌ ای قصد دارند امنیت شهر‌های مرزی را در مرز‌های شرقی به ویژه افغانستان از بین ببرند و ما امروز دور هم جمع شدیم تا با افزایش تعامل و تبادل اخبار از مرز‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن به موقع برنامه ریزی کنیم.

علمای اهل سنت هم در این نشست با اشاره به نقش بی بدیل اهل سنت و مرزنشینان در حفظ مرز‌ها گفتند: ما در کنار نیرو‌های انتظامی در تلاش هستیم تا مردم در رفاه و امنیت کامل زندگی کنند؛ مسئولان هم باید طوری عمل کنند که خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود بدانند و به دنبال رضایت مردم باشند.

شهرستان درمیان، شهرستان مرزی است که بیشتر آن‌ها اهل سنت هستند و توانسته اند وحدت، امنیت پایدار و صفا و صمیمیت را بر منطقه حاکم کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان

۱۳۹۹/۷/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...