نسخه چاپی

دستگیری چهار سارق حرفه ای در نقده

عکس خبري -دستگيري چهار سارق حرفه اي در نقده

فرمانده انتظامی نقده گفت: ۴ سارق حرفه ای اقلام داخل خودرو و اماكن خصوصی در این شهرستان دستگیر شده و به هفت فقره سرقت اعتراف كردند.

به گزارش نما و به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرمانده انتظامی نقده گفت: چهار سارق حرفه ای اقلام داخل خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان دستگیر شده و به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری چهار سارق حرفه ای در نقده
سرهنگ کیومرث پاکدل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی ابراز نگرانی برخی شهروندان از افزایش سرقت اقلام داخل خودر، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند سارقان را شناسایی و آنان را حین سرقت دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی نقده گفت: سارقان در بازجویی ها به هفت فقره سرقت اقلام داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

۱۳۹۹/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...