نسخه چاپی

انتقام سخت خون سردار سلیمانی همچنان موضوع اساسی ایران است

عکس خبري -انتقام سخت خون سردار سليماني همچنان موضوع اساسي ايران است

دبیر ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با تاكید بر پیگیری انتقام خون سردار سلیمانی گفت: در بعد بین المللی، حقوقی و سیاسی همچنان بحث انتقام موضوع اصلی و اساسی جمهوری اسلامی ایران است و مردم از سراسر دنیا مطالبه دارند.

به گزارش نما ، اولین نشست خبری ستاد برگزاری سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز (شنبه) با سخنرانی امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و دبیر ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

عبداللهیان با اشاره به وضعیت پرونده سردار سلیمانی در محاکم قضایی اظهار داشت: از همان روز‌های اول ترور، آیت الله رئیسی دادگاهی را مامور این موضوع کردند. این موضوع می‌توانست در دو بعد پیگیری شود اول اینکه به سرعت رایی صادر شود و دوم پرونده‌ای کامل تهیه کنیم تا در محاکم بین المللی قابل دفاع باشد. بازپرس در سفر‌های متعدد به عراق همه مستندات را جمع آوری کرده و بخشی سیاسی و نظامی عراق کمک‌های زیادی داشتند، حتی تا سطح شناسایی جاسوسان پیش رفته شده. امید داریم در سالگرد شهادت ایشان شاهد صدور یک رای قضایی قوی، تاثیرگذار و قابل پیگیری باشیم.

وی با تاکید بر پیگیری انتقام خون سردار سلیمانی گفت: در بعد بین المللی، حقوقی و سیاسی همچنان بحث انتقام موضوع اصلی و اساسی جمهوری اسلامی ایران است و مردم از سراسر دنیا مطالبه دارند. در اقدام تروریستی ترامپ علیه سردار سلیمانی دو اتفاق افتاد، یکی مورد هدف قرار گرفتن خودرو سردار سلیمانی و دوم اینکه سردار به عنوان مهمان دولت عراق مورد هدف حمله تروریستی قرار گرفت. پرتاب ۱۳ موشک به پایگاه آمریکا در عراق تنها پاسخ هدف قرار گرفتن خودرو سردار بود و انتقام خون ایشان خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود.
دفاع مقدس

۱۳۹۹/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...