نسخه چاپی

اختصاصی نما:

اصلاح طلبان پیام امام خامنه ای به جوانان فرانسه را سانسور كردند

عکس خبري -اصلاح طلبان پيام امام خامنه اي به جوانان فرانسه را سانسور کردند

روزنامه های اصلاح طلب پیام امام خامنه ای را سانسور كردند

اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است. به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند: از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟
سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟»
موضوع تعجب آور این است که پیام امام خامنه ای در برخی از رسانه های اصلاح طلب و دولتی سانسور شد و همچنین روزنامه هایی همچون شرق، سازندگی، جمهوری اسلامی، شهروند، ابتکار، آرمان، مردم‌سالاری، هفت صبح، دنیای اقتصاد، صدای اصلاحات، کار و کارگر و ... در صفحه ی اول پیام امام خامنه ای را انتشار ندادند.
این روزنامه ها حتی واکنش های مردم سرتاسر جهان به هتاکی مکرون را سانسور کردند.
روزنامه ی سازندگی پیام امام خامنه ای را سانسور کرد نکته ای که در این بین به چشم می خورد این است که سردبیر این روزنامه قبلا سردبیر روزنامه «مردم امروز» بود؛ این روزنامه در دی ماه 93 که در نشریه ی شارلی ابدو به پیامبر توهین شده بود تیتر یک خودش را به یک کارگردان غربی اختصاص داد و در تیتری درشت نوشت «من هم شارلی هستم»! همچنین روزنامه ی شرق که پیام امروز امام خامنه ای به جوانان فرانسوی را سانسور و منتشر نکرد در 24 مهر ماه امسال در یادداشتی با تیتر «پس از مرگ پیامبر»! به قلم یکی از فعالین اصلاح طلب به ساحت پیامبر اکرم(ص) توهین کرده بود.
متاسفانه چیزی که بسیار در بین فعالین اصلاح طلب مشاهده می شود توهین و به سخره گرفتن مقدسات و باورهای دینی مردم است

۱۳۹۹/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...