نسخه چاپی

وزیر راه: اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد

عکس خبري -وزير راه: اجازه نمي‌دهيم پرواز چارتري وجود داشته باشد

وزیر راه گفت: ما اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد؛ شركت‌ها هم این موضوع را رعایت می‌كنند.

به گزارش نما، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هواپیماهای کشوری گفت: پروتکل‌ها صد در صد در پروازها رعایت می‌شود.


وی در مورد پروازهای چارتری و نرخ این نوع پروازها نیز گفت: هیچ شرکتی از سقف بیشتر قیمت نگذاشته و ما گزارشی هم در این باره نداریم، ما اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد، شرکت‌ها هم این موضوع را رعایت می‌کنند.

وزیر راه بیان کرد: موضوع مطرح در دو هفته اخیر این بود که قیمت‌ها چگونه کنترل می‌شود؛ اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد و فعالیت کسانی که تحت عنوان آژانس اقدام به «سلف خری» بلیت‌های پروازهای برنامه‌ای می‌کردند و بعد با قیمت تشخیصی خودشان در شبکه فروش قرار می‌دادند، متوقف شده و اجازه نمی‌دهیم کسی با سلف خری پرواز برنامه‌ای، بلیت چارتری به مردم دهد و بعد بگوید اگر سفر خود را باطل کردید پول به شما بازنمی‌گردد.

اسلامی درباره پروژه‌های اقدام ملی مسکن گفت: الان همه پروژه‌ها در حال پیشرفت بوده و در استان‌های پیشتاز، خانه‌ها در حال تحویل به مردم است و اگر مردم آورده اولیه را به موقع آورده و اقساط را بدهند، شاهد افتتاح‌های بیشتری خواهیم بود.

وی درخصوص زمان افتتاح کنارگذرجنوبی تهران، اظهار داشت: این آزادراه‌ در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از اقدامات دولت برای تسهیل در حمل‌ونقل بین سه استان البرز، تهران و قزوین است.

وزیر راه هم‌چنین درباره آخرین وضعیت تکمیل لیست خانه‌های خالی، بیان کرد: سامانه شناسایی خانه‌های خالی فعال است و از وجود ۱۹۴ هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است؛ این آمار از طریق کارتابل دولت در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...