نسخه چاپی

هاشمی: انتظار افكار عمومی از قوا پاسخ متقابل به ترور است

عکس خبري -هاشمي: انتظار افکار عمومي از قوا پاسخ متقابل به ترور است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: انتظار افكار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام برای مجازات و پاسخ متقابل به تروریست ها است.

به گزارش نما، محسن هاشمی، در جلسه صبح یکشنبه شورای شهر تهران، ضمن عرض تسلیت شهادت محسن فخری زاده، اظهار داشت: شهادت دکتر فخری زاده را به رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا، خانواده بزرگ صنایع دفاعی کشور و بازماندگان عزیز این شهید سعید تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: این ترور هشتمین عملیات موساد در یک دهه گذشته در خاک ایران است که طی آن چهار دانشمند و مدیر صنایع هسته‌ای، پدر صنایع موشکی و مغز متفکر صنایع دفاعی ایران را به شهادت رسانده و بخش بزرگی از اسناد و مدارک صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور را به سرقت برده و در یک مورد نیز در ترور ناکام مانده است.

رئیس شورای شهر تهران ابراز داشت: این حجم از تروریسم دولتی در طول یک دهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین الملل کم سابقه است و مجامع بین المللی و دولت‌های مدعی قانونگرایی، چاره‌ای جز محکوم کردن آن نخواهند داشت در غیر این صورت جزو حامیان رسمی تروریسم دولتی محسوب خواهند شد.

هاشمی تصریح کرد: انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام و همگرایی در پیگیری حقوقی و تعقیب کیفری عاملان ترور، شناسایی و مسدود کردن مجاری نفوذ و عملیات موساد در کشور و برنامه ریزی برای مجازات و پاسخ متقابل و منطبق بر منافع ملی به تروریست‌ها در ایران است.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...