نسخه چاپی

كلاهبردار بورسی دستگیر شد

عکس خبري -کلاهبردار بورسي دستگير شد

رییس پلیس فتا پایتخت از كشف یك كلاهبرداری اینترنتی خبر داد و گفت: فردی كه به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به كلاهبرداری می كرد، دستگیر شد.

به گزارش نما ،سرهنگ داود معظمی گودرزی روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت سود مشارکت در بازار فروش سهام، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی در فضای مجازی با فردی که خود را از افراد توانمند و بانفوذ در بورس معرفی کرده آشنا شده که این شخص با وعده سود ماهیانه ۱۰ میلیون تومانی اقدام به تحریک و اغفال شاکی و کلاهبرداری از وی با عنوان سرمایه گذاری در بورس کرده است.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس هویت مجرم مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد که این فرد مدتی است در فضای مجازی تحت عنوان سودهای کلان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق کارشناسان پلیس فتا و طی هماهنگی با مراجع قضایی، متهم دستگیرشد و بعد از انتقال به پلیس فتا، با مشاهده اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ضمن بیان اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند، از هموطنان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک، با ورود به سایت www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارش های مردمی، با ما در ارتباط باشند.


اقتصاد آنلاین

۱۳۹۹/۹/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...