نسخه چاپی

قنادباشی در گفتگو با نما:

ترور شهید فخری زاده با هدف كسب رضایت آمریكا انجام شد

عکس خبري -ترور شهيد فخري زاده با هدف کسب رضايت آمريکا انجام شد

سفیر سابق ایران در لیبی گفت: ترور شهید فخری زاده با هدف كسب رضایت آمریكا انجام شد و اسرائیل به خاطر انجام این ترور؛ هدایا و پاداشی را از سوی سعودی ها دریافت خواهد كر

جعفر قنادباشی، سفیر سابق ایران در لیبی در گفتگو با خبرنگار نما گفت: کشورهای عربستان و امارات در حال حاضر در یک ائتلاف جدی با اسرائیل و آمریکا قرار دارند و همه اقداماتی که در منطقه صورت می‌گیرد با هم یک جبهه واحدی را تشکیل می دهند و مواضع مشترکی نسبت به قضایای مختلف اتخاذ می کنند.
وی افزود: سازش میان امارات و عربستان با رژیم صهیونیستی نشان می دهد که کشورهای مرتجع در مسیر همسویی با اسرائیل قرار گرفته اند و قطعاً اسرائیل هم در ماجرای سوریه، لبنان و عراق از امارات و عربستان سوءاستفاده خواهد کرد.
کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: همگرایی عجیبی میان آمریکا و اسرائیل با کشورهای مرتجع عربی مشاهده می شود که اثبات می کند سرنوشت آنها به یکدیگر گره خورده است.
قنادباشی با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده در راستای سیاست مشترک ائتلاف اسرائیل، آمریکا و عربستان قابل تعریف است، گفت: کشورهای مرتجع عربی به اضافه آمریکا و رژیم صهیونیستی از دشمنان درجه یک جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و از همه ابزارهای خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بهره می برند که ترور شخصیت های تأثیرگذار و دانشمندان جزئی از سیاست های آنها به حساب می آید.
وی معتقد است؛ ترور شهید فخری زاده با هدف کسب رضایت آمریکا انجام شد و اسرائیل به خاطر انجام این ترور؛ هدایا و پاداشی را از سوی سعودی ها دریافت خواهد کرد؛ یعنی عربستان نقش اول را در تأمین منابع مالی اینگونه ترورها و عملیات ها ایفا می کند.
قنادباشی گفت: مطمئناً پاسخ قاطعی به مسببان ترور شهید فخری زاده داده خواهد شد و عربستان سعودی هم جزء مسببانی است که باید تقاص پس دهد.

۱۳۹۹/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...