نسخه چاپی

پرسپولیس قدر فرصت طلایی فینال را بداند

عکس خبري -پرسپوليس قدر فرصت طلايي فينال را بداند

پیشكسوت پرسپولیس گفت: سرخپوشان برای رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا یك دیدار را پیش رو دارند و باید قدر این فرصت طلایی را بدانند.

به گزارش نما، مجتبی محرمی اظهار داشت: پرسپولیس با شایستگی به فینال مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا رسید و آنها برای فینالیست شدن رقیبان سرسختی را از پیش‌رو برداشتند.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه پرسپولیس در بازی فینال چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما بازیکنان دیگر تلاش خواهند کرد تا جای خالی غایبان را پر کنند.

محرمی تصریح کرد: پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در فینال آسیاست و همه باید حمایت کنند تا فوتبال ایران بتواند پس از سال‌ها به افتخار با ارزشی دست پیدا کند. اگر پرسپولیس قهرمان شود به رشد و توسعه فوتبال ایران کمک خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگرچه اولسان هیوندای نماینده کره‌جنوبی تیم قدرتمندی است و خط حمله خطرناکی دارد اما پرسپولیس نیز قوی‌ترین تیم ایران است که انگیزه‌های زیادی برای تصاحب جام دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: من به قهرمانی تیم محبوبم در فینال لیگ قهرمانان آسیا خوشبین هستم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرمزپوشان تهرانی این توانایی را دارند با جام به ایران بازگردند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را برگزار کند.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...