نسخه چاپی

ترافیك كاری پست خراسان شمالی ۵۰ درصد افزایش یافت

عکس خبري -ترافيک کاري پست خراسان شمالي ?? درصد افزايش يافت

مدیركل پست خراسان شمالی از افزایش۵۰ درصدی ترافیك كاری پست استان خبر داد و گفت: پست علاوه بر توزیع مرسولات اینترنتی با ارائه خدمات نیابتی توانست حجم وسیعی از ترددهای غیرضروری را كاهش دهد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، علی‌اکبر خانی با اشاره به افزایش ۵۰درصدی ترافیک کاری پست استان، گفت: با شیوع ویروس کرونا، پست استان علاوه بر توزیع مرسولات اینترنتی با ارائه خدمات نیابتی توانست حجم وسیعی از ترددهای غیرضروری را کاهش دهد.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا،کاهش ترددهای تعطیلی برخی از اصناف و مراکز ارائه خدمات، پست استان حجم بسیار بالایی از خریدهای مردم را جابه‌جا کرد.

مدیرکل پست خراسان شمالی افزود: پست استان علاوه بر توزیع مرسولات اینترنتی با ارائه خدمات نیابتی توانست حجم وسیعی از ترددهای غیرضروری را کاهش دهد و از خروج شهروندان از منزل جلوگیری کند.

وی گفت: هم‌اینک با راه‌اندازی سامانه جدید درگاه خدمات الکترونیکی جی‌نف به آدرس gnaf.post.ir شهروندان‌، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با مراجعه به این سامانه، خدمات کد پستی را بدون مراجعه حضوری به واحدهای پستی دریافت کنند.

رشد۱۷درصدی جابجایی مرسولات
خانی تصریح کرد:در هشت ماه امسال تعداد ۹۹۴ هزار و ۳۳۸ فقره مرسوله در سطح استان جابه‌جاشده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال۱۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین پست استان در شاخص ترافیک بسته وامانت صادره با فراوانی۹۳ هزار و ۷۳۰ فقره مرسوله نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۲۶ درصد افزایش یافت.

مدیرکل پست خراسان شمالی ادامه داد: در سطح شهر و روستا توسط ۷۶ واحد پستی خدمات قبول و توزیع مرسولات به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

خانی به رشد مرسولات خرید اینترنتی اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود ۴۷ درصد رشد در مرسولات اینترنتی وارده به استان و ۹۱۲ درصد در مرسولات اینترنتی صادره از استان رشد ترافیکی داشته‌ایم.
بازار

۱۳۹۹/۹/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...