نسخه چاپی

فریبا: وزیر ورزش گفت هیچكس مدیریت استقلال را قبول نمی‌كند/امیدوارم شروط هیات مدیره برای مددی باعث تنش نشود

عکس خبري -فريبا: وزير ورزش گفت هيچکس مديريت استقلال را قبول نمي‌کند/اميدوارم شروط هيات مديره براي مددي باعث تنش نشود

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت: روزی كه در دفتر آقای سلطانی‌فر حضور داشتیم وی مدعی شد هیچكس مدیریت باشگاه استقلال را قبول نمی كند.

به گزارش نما، بهتاش فریبا، در خصوص انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلالاظهار داشت:به هر حال این انتخاب صورت گرفته و او هم در این مدت کارش را انجام داده است.

وی در خصوص اینکه ظاهرا وزارت ورزش گزینه‌ای به جز مددی برای انتخاب مدیرعامل استقلال نداشت گفت: بله، روزی که در دفتر آقای سلطانی‌فر حضور داشتیم با او در خصوص این مسائل حرف زدیم.وزیر ورزش گفت هیچکس مدیریت باشگاه استقلال را قبول نمی کند. حتی مدعی شد که برای حضور آقای قریب به عنوان مدیرعامل یک ساعت با وی صحبت کرده ولی او قبول نکرده است.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه هیات مدیره باشگاه استقلال شروطی را برای مدیرعامل تعیین کرده که وی حق عزل و نصب ندارد و باید در مورد همه کارها مصوبه هیات مدیره داشته باشد عنوان کرد: اگر این موضوع در چارچوب قانون است که مشکلی ندارد ولی در کلیات این مساله تنش ایجاد می‌کند. من فقط امیدوارم که در این خصوص تنش ایجاد نشود.

فریبا در پاسخ به این سوال که آیا خبری از کمیته فنی باشگاه استقلال شد یا خیر گفت: خیر هیچ خبری نشد.همان ابتدا خودشان اسامی را اعلام کردند ولی بحث دیگری در این زمینه صورت نگرفت.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...