نسخه چاپی

نظرات دولت و مجلس برای بودجه ۱۴۰۰ به هم نزدیك‌تر شده است

عکس خبري -نظرات دولت و مجلس براي بودجه ???? به هم نزديک‌تر شده است

رئیس‌جمهور گفت: دیروز با رئیس مجلس، رئیس كمیسیون تلفیق و برخی اعضای كمیسیون برنامه و بودجه جلسه‌ای داشتیم و با مباحثی مطرح كردیم كه نشان داد نظرات دو طرف به هم نزدیك‌تر شده است.


به گزارش نما، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: ما علیرغم فشارهای که از ناحیه تحریم، جنگ اقتصادی و هم از ناحیه کرونا داشتیم، حرکت های خوبی را در سایه ایثارا و فداکاری مردم شاهد بودیم.


روحانی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: این بودجه پیام‌های مهمی برای اقتصاد سال آینده دارد و امروز جامعه در عمل این پیام را دریافت کرده است. پیام بودجه این است که سال آینده با امسال و سال‌های قبلش متفاوت خواهد بود. سال بعد هم از لحاظ سیاسی و هم اقتصادی و هم از لحاظ تحولاتی که در بودجه عمرانی خواهد بود، متفاوت است. تقدیم لایحه بودجه انتظارات مردم را نسبت به سال اینده مثبت کرده است.

وی افزود: ما امروز در مسیر مهار شتاب تورم خواهیم بود و آمار این ماه، این مساله را به ما نشان می‌دهد.

رئیس‌جمهور به جلسه مشورتی دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: دیروز با رئیس مجلس، رئیس کمیسیون تلفیق و برخی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه جلسه‌ای داشتیم و با مباحثی مطرح کردیم که نشان داد نظرات دو طرف به هم نزدیک‌تر شده است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

۱۳۹۹/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...