نسخه چاپی

قرائت گزارش تفریغ بودجه 98 در مجلس توسط بذرپاش/ حسابرسی 3700 دستگاه و بررسی 6800 گزارش در دیوان محاسبات

عکس خبري -قرائت گزارش تفريغ بودجه 98 در مجلس توسط بذرپاش/ حسابرسي 3700 دستگاه و بررسي 6800 گزارش در ديوان محاسبات

رئیس دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۸ را به عنوان سی و یكمین گزارش تفریغ در جمهوری اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس قرائت كرد و گفت:‌ برای این كار از ۳۷۰۰ دستگاه اجرایی حسابرسی كردیم.


به گزارش نما، مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کل کشور در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۹ دی ماه ۹۹) گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ را قرائت کرد.

وی با بیان این که گزارش تفریغ بودجه ۹۸ سی و یکمین گزارش تفریغ در جمهوری اسلامی است گفت: این گزارش یک ماه قبل از موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و توسط هیأت رئیسه اعلام وصول شد.

وی افزود: دیوان محاسبات کل کشور با حسابرسی از ۳۷۰۰ د ستگاه اجرایی و همچنین بررسی و تلفیق ۶۸۰۰ گزارش بازرسی توانسته گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ را نهایی کند.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور تصریح کرد: در بررسی گزارشات تلفیقی ۲۷۴ تبصره، بند و جزء در کارگروه‌های فنی و حقوقی دیوان محاسبات بررسی شده و گزارش تفریغ بودجه ۹۸ در ۵۹۹ صفحه تهیه و در نهایت در هیأت عمومی دیوان محاسبات به تصویب رسیده است.

وی خلاصه گزارش تفریغ بودجه کل کشور در سال ۹۸ را به نمایندگان ارائه داد و گفت: در بخش منابع و مصارف بودجه ۹۸ و تحقق آن در جدول این موضوع به نمایندگان داده شده است، اما برخی موضوعات هم به صورت محرمانه در گزارشی خاص به رئیس مجلس تقدیم شده است.

وی درباره پیش بینی مصارف بودجه در سال ۹۸ گفت: یک میلیون و ۹۴۹ هزار و ۹۷۲ میلیارد تومان رقمی است که درباره مصارف بودجه ذکر شده است که دو میلیون و ۱۹۱ هزار و ۸۶۵ میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...