نسخه چاپی

چرا صهیونیست‌ها به ارتش اسرائیل اعتماد ندارند؟

عکس خبري -چرا صهيونيست‌ها به ارتش اسرائيل اعتماد ندارند؟

یك كارشناس امور نظامی رژیم صهیونیستی از كاهش قابل توجه اعتماد عمومی به ارتش این رژیم و افزایش تنشهای روحی روانی در میان نظامیان صهیونیست خبر داد.



به گزارش نمابه نقل از عربی ۲۱، «نوعام امیر» کارشناس امور نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی دوره اخیر، اعتماد صهیونیستها به ارتش این رژیم بسیار کاهش یافته است.

وی افزود: انتشار گزارش های پی در پی در خصوص عملکرد ارتش اسرائیل در داخل و خارج در کنار پیش بینی ها نسبت به ناتوانی آن برای رویارویی با جنگ های آتی و تداوم حملات از سوی غزه، همه و همه باعث شده تا اعتماد اسرائیلی ها به ارتش کاهش پیدا کند.

نوعام امیر بیان کرد: براساس گزارش منتشر شده از سوی یک پژوهشکده در اسرائیل در سال ۲۰۲۰، اعتماد جمعی نسبت به نهادهای حاکم از جمله ارتش بسیار کاهش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: ژنرال های ارتش از ناکارآمدی و ضعف نظامیان اسرائیلی سخن می گویند و این مسأله در کاهش اعتماد عمومی به ارتش بسیار تأثیر گذاشته است.

پیش از این، «موتی الموز» کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به بحث افزایش خودکشی در میان نظامیان ارتش این رژیم گفته بود: ما تلاش می‌کنیم نظامیانی را که قصد خودکشی دارند شناسایی کرده و آنها را از تصمیم خود منصرف کنیم.

الموز بیان کرد: افزایش شمار خودکشی‌ها در میان نظامیان اسرائیلی بیانگر افزایش تنش‌های روحی و روانی در میان آنها است. تعداد نظامیانی که درخواست دریافت خدمات روان شناسی کرده‌اند افزایش یافته است.

هم چنین «الن بن دیوید» تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به قدرت موشکی حزب الله لبنان به ویژه موشک های نقطه زن این حزب اعلام کرده بود که این موشک‌ها می‌تواند سامانه‌های راهبردی رژیم صهیونیستی را فلج کند.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...