نسخه چاپی

مسیری نو با پایان دولت اصلاح طلبان در برجام

عکس خبري -مسيري نو با پايان دولت اصلاح طلبان در برجام

با پایان دولت اصلاح طلبان مسیری نو شروع می شود كه آمریكایی ها به علت سیاست‌های غلط گذشته و حال بیش از همه ضرر خواهند كرد.


محمد حاجی- در انتخابات آمریکا درباره برجام در آمریکا و در ایران خیلی سخن گفته شد. بایدن طرفدار بازگشت به برجام بود و ترامپ نمی‌دانست چه باید بگوید. بایدن رئیس جمهور شد، اصلاح طلبان و لیبرال‌ها در ایران امیدوار شدند که دوباره برجام احیاء شود و گشایشی برای آنها پدید آید تا در انتخابات آینده از آن بهره بگیرند زیرا عملکرد منفی آنها در دولت اصلاح طلبان اعتدالی و دولت های اصلاح طلب غیر اعتدالی آبرویی برای رای خواهی باقی نگذاشته است اما آنها نمی دانستند که بایدن از هیئت حاکمه آمریکا است و هیئت حاکمه استکباری آمریکا اگر اقدامی به نفع ایران باشد آن را تحمل نمی‌کند.

شعارهای انتخاباتی غیر از سیاست کلی و مستمر آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران، بیداری اسلامی ، مقاومت و انتفاضه است. برجام که اعلام شد رئیس‌جمهور تاکنون توانسته سیاست شفافی درباره آن اعلام نماید. او باز همان حرف‌های هیئت حاکمه آمریکا را تکرار کرده است که با بیان سیاست‌های قطعی و تصویب شده ایران که در بیانات مقام معظم رهبری کاملا شفاف است، مغایرت دارد.

برجامی هم که آمریکا یک طرفه از آن خارج شد و هنوز دولت بایدن به آن بازگشت نکرده، اروپا به تعهداتش عمل نکرده و هنوز نوکری آمریکا را دارد و برای ایران در رفع تحریم‌ها هیچ کاری نکرده است. برجام بیماری است که چند سالی است در حال اغماء است. ایران هم راه خودش را با اقتدار و مقاومت در برابر فشارها رفته و می رود. آمریکا هم می داند که تنها با عمل شفاف و اجرای تعهدات و در مرحله اول برداشتن تحریم ها است که می‌تواند به برجام برگردد و الا با پایان دولت اصلاح طلبان مسیری نو شروع می شود که آمریکایی ها به علت سیاست‌های غلط گذشته و حال بیش از همه ضرر خواهند کرد.

۱۳۹۹/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...